Oddzielna skrzynka mailowa dla każdego członka zespołu
Utworzono:
2015-07-23
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 2515
Jeśli stale się rozwijasz i do Twojego zespołu dołączają kolejni pracownicy, warto stworzyć im własną skrzynkę mailową. Dzięki temu klienci będą korespondować z osobą, z którą np. rozmawiali wcześniej przez telefon, a nie z bezosobową skrzynką (np. janek@twojafirma.pl a nie info@twojafirma.pl).
Możesz to zrobić od razu przy zakładaniu konta dla nowego pracownika:

Z poziomu listy możesz stworzyć nową skrzynkę, lub przypisać pracownikowi już istniejącą w systemie. Jeśli natomiast nie chcesz od razu tworzyć skrzynki dedykowanej dla swojego pracownika, po prostu wybierz z listy Nie przypisuj skrzynki email. Możesz ją dodać w każdym momencie przez Ustawienia > Konfiguracja poczty email > Skrzynki Email > Dodaj skrzynkę.
Możesz to zrobić od razu przy zakładaniu konta dla nowego pracownika:

Z poziomu listy możesz stworzyć nową skrzynkę, lub przypisać pracownikowi już istniejącą w systemie. Jeśli natomiast nie chcesz od razu tworzyć skrzynki dedykowanej dla swojego pracownika, po prostu wybierz z listy Nie przypisuj skrzynki email. Możesz ją dodać w każdym momencie przez Ustawienia > Konfiguracja poczty email > Skrzynki Email > Dodaj skrzynkę.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz