Raport błędów w mass mailingu
                                        
                                            Utworzono:  
                                            2023-01-09
                                            
Ostatnia aktualizacja: 2023-01-11
                                                                                                     
                                    Ostatnia aktualizacja: 2023-01-11
              
                                      
                                      
                                     
                                      
                                        
                                            Liczba odwiedzin posta: 859
                                        
                                                                            
                                     
                                    
                                    
                                                      
                                    
                                    W podglądzie każdej kampanii mailingowej dostępny jest raport błędów kampanii.
Jeśli podczas wysyłki kampanii pojawią się błędy i część z maili nie zostanie wysłana, w raporcie błędów będą widoczne wszystkie błędy z podziałem na kategorie oraz lista adresów email odbiorców, dla których wystąpił dany błąd.
Aby wejść w raport błędów, wystarczy wejść w daną kampanię i kliknąć przycisk "Raport błędów".

Pojawi się lista błędów podobna do tej poniżej

Klikając na poszczególny adres email z listy zostaniemy przeniesieni do podglądu danego kontaktu, gdzie będzie można dokonać zmian, by adres odbiorcy był poprawny.

 
                                  
                                  
										
                                  
                                
 
                                
                                Jeśli podczas wysyłki kampanii pojawią się błędy i część z maili nie zostanie wysłana, w raporcie błędów będą widoczne wszystkie błędy z podziałem na kategorie oraz lista adresów email odbiorców, dla których wystąpił dany błąd.
Aby wejść w raport błędów, wystarczy wejść w daną kampanię i kliknąć przycisk "Raport błędów".

Pojawi się lista błędów podobna do tej poniżej

Klikając na poszczególny adres email z listy zostaniemy przeniesieni do podglądu danego kontaktu, gdzie będzie można dokonać zmian, by adres odbiorcy był poprawny.

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót

Dodaj komentarz