Zmiany w działaniu poczty w Sugesterze

Utworzono: 2023-01-19
Ostatnia aktualizacja: 2023-03-07
Liczba odwiedzin posta: 687

Uwaga! Ważna zmiana w działaniu poczty w Sugesterze. Prosimy o uważne zapoznanie się ze szczegółami.

Aktualizacja dotyczy:
 

1. Maili wpadających do folderu "Do przydzielenia"

Jeśli mail przychodzący jest przypisany do klienta, a ten klient ma w CRMie przypisaną osobę odpowiedzianą (uzupełnione pole "Osoba odpowiedzialna" na karcie klienta), to wiadomość trafi od razu do inboxu osoby odpowiedzianej. Jeżeli pole "Osoba odpowiedzialna" na karcie klienta jest puste, wtedy mail trafi "Do przydzielenia".

Jeśli chcemy, by maile nieprzypisane zawsze wpadały "Do przydzielenia" należy sprawdzić i ewentualnie usunąć osobę odpowiedzialną z każdego z klientów. 

W przypadku użytkowników, którzy przebywają na urlopie, a są wpisani jako osoba odpowiedzialna w kliencie, wiadomość trafi do osoby, która zastępuje użytkownika będącego na urlopie.

Zmiana nie zadziała na maile, które by do "Do przydzielenia" nie wpadły. tzn jeśli klient napisze na adres, który ma opiekuna to wpadnie do tego opiekuna, nawet jeżeli on nie jest opiekunem klienta.


karta klienta z Sugestera z oznaczoną osobą odpowiedzianą za klienta
 

2. Kolejnych maili w wątku

Jeśli przychodzi mail i jest kolejnym mailem w wątku, to jest on przydzielany od razu do osoby odpowiedzialnej za wątek, tj. trafia do inboxu osoby odpowiedzialnej za wątek.

Zmiany w działaniu poczty zostały wprowadzone, by rozwiązać sytuacje związane z problemem dostępu do maili w wątku.

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz