Ocena komunikacji mailowej

Utworzono: 2015-08-21
Ostatnia aktualizacja: 2019-06-17

Liczba odwiedzin posta: 2194

Aby usprawniać komunikację mailową, ewentualnie poprawić szablony email, możemy aktywować opcję Ocenianie odpowiedzi.

Ocenę możemy włączyć dla konkretnej skrzynki mailowej lub dla całego konta. Ustawień dotyczących tej funkcji dokonasz, wchodząc w Ustawienia > Konfiguracja helpdesku. W polu Ocena odpowiedzi masz do wyboru 3 opcje:


 
  • Wyłączone
  • Włączone dla wszystkich - każda skrzynka podpięta do Sugestera będzie miała włączoną ocenę automatycznie.
  • Ustawiane na skrzynkach - po wybraniu tej opcji i zapisaniu zmian, przejdź na Ustawienia > Konfiguracja poczty > Skrzynki e-mail, wybierz odpowiednią skrzynkę, a następnie Więcej opcji > Ocena komunikacji.
Dodatkowo, ustawiając funkcję oceny komunikacji na swoim koncie, masz możliwość wpisania adresu strony, na którą klient ma być przekierowany po dokonaniu oceny. Możesz wstawić dowolny adres, np. swojej strony mailowej, na której podziękujesz za ocenę i zaproponujesz kod rabatowy na swoje usługi. 

Aby dostosować język komunikatów w stopce z oceną komunikacji, należy również wybrać odpowiedni język dla danej skrzynki. Do wyboru masz 7 języków. Pamiętaj, że język chorwacki i serbski jest w wersji beta, więc jeżeli zauważysz nieprawidłowości w funkcjonowaniu, daj nam znać.



Po aktywacji tej opcji, każdy e-mail wysłany z helpdesku zostanie zaopatrzony w mały dopisek pod stopką maila wyglądający jak poniżej:



Pozwoli to na szybką ocenę komunikacji przez odbiorcę, z której łatwo wygenerujesz raport przez Raporty > Lista Raportów > Ocena komunikacji. Jeśli chcesz dokładnie zobaczyć, które maile zostały tak, a nie inaczej ocenione, po prostu kliknij na wartość liczbową pod daną kolumną. Zostaniesz przeniesiony do spisu ocenionych maili.


 


Powrót


Dodaj komentarz