Ocena komunikacji mailowej

Utworzono: 2015-08-21
Ostatnia aktualizacja: 2017-08-10

Liczba odwiedzin posta: 1903

Aby usprawniać komunikację mailową, ewentualnie usprawniać szablony e-mail, które definiujemy w systemie
możemy aktywować opcję "Ocenianie odpowiedzi".

Ocenę możemy włączyć dla konkretnej skrzynki mailowej lub dla całego konta. Ustawień dotyczących tej funkcji dokonasz, wchodząc w Ustawienia>Konfiguracja helpdesku. W polu Ocena odpowiedzi masz do wyboru 3 opcje:

  • wyłączone
  • włączone dla wszystkich - każda skrzynka podpięta do Sugestera będzie miała włączoną ocenę automatycznie.
  • ustawiane na skrzynkach - po wybraniu tej opcji i zapisaniu zmian, przejdź na Ustawienia>Konfiguracja poczty>Skrzynki mailowe, wybierz odpowiedni adres, a następnie Więcej opcji>Ocena komunikacji.




Dodatkowo, ustawiając funkcję oceny komunikacji na swoim koncie, masz możliwość wpisania adresu strony, na którą klient ma być przekierowany po dokonaniu oceny. Możesz wstawić dowolny adres np swojej strony mailowej, na której podziękujesz za ocenę i zaproponujesz kod rabatowy na swoje usługi. 

Po aktywacji tej opcji. Każdy e-mail wysłany z helpdesku zostanie zaopatrzony o mały dopisek pod stopką maila wyglądający jak poniżej:



Pozwoli to na szybką ocenę komunikacji przez odbiorcę. Jeżeli e-mail był szablonem zdefiniowanym w systemie - ocena doda się do statystyk danego szablonu ( dzięki temu będzie można łatwiej oceniać jego skuteczność ).

Po kliknięciu na 3 stopniową ocenę, odbiorca jest jeszcze przekierowany na stronę z podziękowaniami na której może dopisać komentarz do wyjaśniający powód dodania takiej a nie innej oceny.

Aby dostosować język komunikatów w stopce z oceną komunikacji należy wybrać odpowiedni język dla danej skrzynki:



Po wybraniu odpowiedniego języka- dodawana stopka oceny będzie się wyświetlać w danym dostępnym języku (jeżeli potrzebujecie abyśmy dodali nowy język do systemu - prosimy o kontakt na info@sugester.pl )




Na podstawie ocen komunikacji możemy analizować jak klienci są zadowoleni z kontaktu z poszczególnymi osobami w naszym helpdesku:








 


Powrót


Dodaj komentarz