Ocena komunikacji mailowej
Utworzono:
2015-08-21
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 4092
Aby usprawniać komunikację mailową, ewentualnie poprawić szablony email, możemy aktywować opcję Ocenianie odpowiedzi.
Ocenę możemy włączyć dla konkretnej skrzynki mailowej lub dla całego konta. Ustawień dotyczących tej funkcji dokonasz, wchodząc w Ustawienia > Konfiguracja helpdesku. W polu Ocena odpowiedzi masz do wyboru 3 opcje:
Aby dostosować język komunikatów w stopce z oceną komunikacji, należy również wybrać odpowiedni język dla danej skrzynki. Do wyboru masz 7 języków. Pamiętaj, że język chorwacki i serbski jest w wersji beta, więc jeżeli zauważysz nieprawidłowości w funkcjonowaniu, daj nam znać.
Po aktywacji tej opcji, każdy e-mail wysłany z helpdesku zostanie zaopatrzony w mały dopisek pod stopką maila wyglądający jak poniżej:
Pozwoli to na szybką ocenę komunikacji przez odbiorcę, z której łatwo wygenerujesz raport przez Raporty > Lista Raportów > Ocena komunikacji. Jeśli chcesz dokładnie zobaczyć, które maile zostały tak, a nie inaczej ocenione, po prostu kliknij na wartość liczbową pod daną kolumną. Zostaniesz przeniesiony do spisu ocenionych maili.
Ocenę możemy włączyć dla konkretnej skrzynki mailowej lub dla całego konta. Ustawień dotyczących tej funkcji dokonasz, wchodząc w Ustawienia > Konfiguracja helpdesku. W polu Ocena odpowiedzi masz do wyboru 3 opcje:
- Wyłączone
- Włączone dla wszystkich - każda skrzynka podpięta do Sugestera będzie miała włączoną ocenę automatycznie.
- Ustawiane na skrzynkach - po wybraniu tej opcji i zapisaniu zmian, przejdź na Ustawienia > Konfiguracja poczty > Skrzynki e-mail, wybierz odpowiednią skrzynkę, a następnie Więcej opcji > Ocena komunikacji.
Aby dostosować język komunikatów w stopce z oceną komunikacji, należy również wybrać odpowiedni język dla danej skrzynki. Do wyboru masz 7 języków. Pamiętaj, że język chorwacki i serbski jest w wersji beta, więc jeżeli zauważysz nieprawidłowości w funkcjonowaniu, daj nam znać.
Po aktywacji tej opcji, każdy e-mail wysłany z helpdesku zostanie zaopatrzony w mały dopisek pod stopką maila wyglądający jak poniżej:
Pozwoli to na szybką ocenę komunikacji przez odbiorcę, z której łatwo wygenerujesz raport przez Raporty > Lista Raportów > Ocena komunikacji. Jeśli chcesz dokładnie zobaczyć, które maile zostały tak, a nie inaczej ocenione, po prostu kliknij na wartość liczbową pod daną kolumną. Zostaniesz przeniesiony do spisu ocenionych maili.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz