Metody tworzenia list odbiorców

Utworzono: 2023-03-03
Ostatnia aktualizacja: 2023-03-03
Liczba odwiedzin posta: 341

Listy odbiorców pozwalają wysyłać spersonalizowany mailing do określonych adresów email znajdujących się w systemie CRM.

Można stworzyć osobną listę dla wysyłki newslettera, inną dla rozesłania kodu rabatowego, a jeszcze inną do zaproszenia na targi branżowe. Każdą z list można też w dowolnej chwili edytować.

Jak stworzyć listę odbiorców?

Aby stworzyć listę odbiorców należy:

1. Wejść z górnego w zakładkę Emailing -> Listy odbiorców

2. Kliknąć niebieski przycisk "+Nowa lista"


Lista odbiorców z przyciskiem do dodania nowej listy
 

3. W nowym oknie uzupełnić pole "Nazwa" oraz wybrać rodzaj listy odbiorców, tzn. w jaki sposób będą przypisywane adresy mailowe do tej listy - z listy kontaktów, z listy klientów oznaczonych konkretnym tagiem czy na podstawie filtru wyszukiwania w klientach.


Okno tworzenia nowej listy odbiorców
 

4. W zależności od tego, co wybraliśmy w polu "Rodzaj"

  • Kontakty - wystarczy kliknąć "Zapisz" na dole strony. Tego typu listy kontaktów można wykorzystać przy wysyłce mailingu do więcej niż jednego kontaktu klienta (rozesłać kampanię do kilku departamentów, filii). Można też przed kliknięciem "Zapisz" kliknąć "Więcej opcji" (patrz poniżej)

  • Klienci oznaczeni tagiem - należy w dodatkowym polu "Tag", jakie się pojawi, wybrać tag z listy. W tym przypadku kontakty główne wszystkich klientów oznaczonych wybranym tagiem zostaną przypisane do tej listy odbiorców. Listy te są dynamiczne, co oznacza, że za każdym razem kiedy dodamy do CRMu nowego klienta oznaczonego wybranym tagiem, to główny adres email tego klienta zostanie automatycznie dodany do tej listy mailingowej

Pole wyboru tagu przy tworzeniu listy odbiorców

  • Klienci wyszukani (filtr wyszukiwania) - należy w dodatkowym polu "Filtr klientów", jakie się pojawi, wybrać nazwę filtru z listy. W tym przypadku kontakty główne wszystkich klientów objętych tym filtrem zostaną przypisane do tej listy odbiorców. Lista ta jest również dynamiczna, tak samo jak w przypadku listy na podstawie tagu. W tym przypadku każdy nowy klient dodany do Sugestera spełniający warunki filtru zostanie umieszczony na tej liście odbiorców

Tworzenie listy odbiorców na podstawie filtru w klientach


5. Opcjonalnie kliknąć "Więcej opcji" i wpisać dodatkowe dane

6. Kliknąć "Zapisz"


Gdzie znaleźć listę odbiorców?

 

Aby znaleźć konkretną listę odbiorców, albo zobaczyć je wszystkie należy w górnym menu rozwinąć zakładkę E-mailing -> Listy odbiorców


lista odbiorców w mailingu

 

Powiązane artykuły:

​​​​​​Tworzenie listy odbiorców na podstawie tagu i filtru

Tworzenie listy odbiorców na podstawie kontaktów

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz