Dodawanie logo lub zdjęcia klienta w CRM
Utworzono:
2015-09-08
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 2847
Aby dodać avatar klienta należy przejść do menu Klienci, wybrać jednego z klientów z listy, kliknąć Edytuj i wgrać z plikiem graficznym.
Avatar będzie wyświetlać się przy każdej interakcji z tym klientem - mailu, zadaniu, rozmowie telefonicznej i czacie.
Dopuszczalne formaty plików graficznych to PNG, JPG i GIF.
Duże zdjęcia są automatycznie pomniejszane.
Uwaga: Najładniej prezentują się zdjęcia w formacie kwadratu. Logotyp firmy najłatwiej znaleźć w google w zakładce grafika. Zdjęcie należy pobrać na dysk, a następnie wgrać jako avatar klienta.
Dzięki avatarom - już na inboxie widać od którego klienta pochodzi dany e-mail i do którego klienta jest przydzielone zadanie.
Avatar będzie wyświetlać się przy każdej interakcji z tym klientem - mailu, zadaniu, rozmowie telefonicznej i czacie.
Dopuszczalne formaty plików graficznych to PNG, JPG i GIF.
Duże zdjęcia są automatycznie pomniejszane.
Uwaga: Najładniej prezentują się zdjęcia w formacie kwadratu. Logotyp firmy najłatwiej znaleźć w google w zakładce grafika. Zdjęcie należy pobrać na dysk, a następnie wgrać jako avatar klienta.
Dzięki avatarom - już na inboxie widać od którego klienta pochodzi dany e-mail i do którego klienta jest przydzielone zadanie.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz