Ustawienie dostępu do zgłoszeń w Portalu klienta

Utworzono: 2018-03-29
Ostatnia aktualizacja: 2019-04-10

Liczba odwiedzin posta: 334

W portalu zgłoszenia może dodawać każdy kto ma do niego dostęp. Jeśli współpracujesz z osobami prywatnymi, z portalu będzie korzystał zwykle 1 użytkownik.
Jeżeli Twoimi klientami są firmy, każdy z pracowników tej firmy będzie mógł dodać zgłoszenie o ile jego adres email będzie dodany jako kontakt na karcie tej firmy w Twoim CRMie.






Twój klient może zażyczyć sobie, żeby każda z osób kontaktowych widziała w portalu tylko swoje zgłoszenia - dodane przez siebie lub zgłoszenia wszystkich w firmie - dodane też przez innych pracowników.

Jeśli chcesz ustawić, żeby każdy z pracowników Twojego klienta (kontaktów) widział tylko dodane przez siebie zgłoszenia, wykonaj następujące kroki:
 
  • wejdź w zakładkę Klienci/CRM i wybierz klienta, którego pracownikom chcesz nadać dostęp do zgłoszeń na portalu
  • kliknij na karcie klienta przycisk Edytuj w prawym górnym rogu, a następnie rozwiń Więcej opcji
  • zaznacz checkbox Zgłoszenia widoczne tylko dla użytkownika
  • kliknij Zapisz

Jeżeli checkbox nie będzie zaznaczony, będzie to oznaczało, że wszystkie dodane na karcie tego klienta kontakty będą widziały wszystkie zgłoszone w portalu tematy.





Przy okazji możesz też określić, które zgłoszenia mają się pokazywać na portalu. Być może od dawna korzystasz z Sugestera, a portal odkryłeś niedawno i nie chcesz, by wszystkie dotychczasowe zadania wyświetliły się Twoim klientom? W takiej sytuacji możesz ustawić konkretną datę, od której system ma wyświetlać zadania. Sugester pokaże wtedy tylko zadania, które zostały stworzone po dacie, którą wybierzesz.




Jeśli natomiast chcesz, by wszystkie zgłoszenia były widoczne w portalu lub tylko te nowo stworzone - wybierz odpowiednią opcję w polu Które zgłoszenie pokazać w portalu




 


Powrót


Dodaj komentarz