Rejestracja/Logowanie do portalu
Utworzono:
2018-03-29
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Liczba odwiedzin posta: 1765
Jeśli Twój klient dopiero zaczyna swoją przygodę z portalem, na początku wyślij mu link, przez który będzie się zawsze logował na swoje konto w portalu (podpowiedź jak wygenerować taki link znajdziesz w artykule Portal klienta).
Po podaniu loginu, adresu email i hasła klient rejestruje się do swojego portalu i może już dodawać w nim swoje zgłoszenia.
UWAGA! Adres email podany przy rejestracji musi być ten sam, który jest wpisany w polu Kontakty na karcie danego klienta w Twoim CRMie.
Adres email nie może być adresem prywatnym, który nie jest dodany do listy kontaktów na karcie tego klienta.
Rejestracja
Jeżeli Twój klient po raz pierwszy będzie korzystał z portalu, poinstruuj go, że po kliknięciu na link pojawi się okno do rejestracji.Po podaniu loginu, adresu email i hasła klient rejestruje się do swojego portalu i może już dodawać w nim swoje zgłoszenia.
UWAGA! Adres email podany przy rejestracji musi być ten sam, który jest wpisany w polu Kontakty na karcie danego klienta w Twoim CRMie.
Adres email nie może być adresem prywatnym, który nie jest dodany do listy kontaktów na karcie tego klienta.
Logowanie
Logując się do swojego portalu, Twój klient zawsze korzysta z tego samego linku, który mu wysłałeś na początku. Po wpisaniu adresu w pasek URL, pojawi się okno do logowania, podobne jak to do rejestracji. Do logowania należy użyć loginu i hasła podanego przy rejestracji.Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz