Rejestracja/Logowanie do portalu

Utworzono: 2018-03-29
Ostatnia aktualizacja: 2019-04-30

Liczba odwiedzin posta: 408

Jeśli Twój klient dopiero zaczyna swoją przygodę z portalem, na początku wyślij mu link, przez który będzie się zawsze logował na swoje konto w portalu (podpowiedź jak wygenerować taki link znajdziesz w artykule Portal klienta/Panel dla klienta).
 

Rejestracja


Jeżeli Twój klient po raz pierwszy będzie korzystał z portalu, poinstruuj go, że po kliknięciu na link pojawi się okno do rejestracji.





Po podaniu loginu, adresu email i hasła klient rejestruje się  do swojego portalu i może już dodawać w nim swoje zgłoszenia.

UWAGA! Adres email podany przy rejestracji musi być ten sam, który jest wpisany w polu Kontakty na karcie danego klienta w Twoim CRMie.
Adres email nie może być adresem prywatnym, który nie jest dodany do listy kontaktów na karcie tego klienta
.








Logowanie


Logując się do swojego portalu, Twój klient zawsze korzysta z tego samego linku, który mu wysłałeś na początku. Po wpisaniu adresu w pasek URL, pojawi się okno do logowania, podobne jak to do rejestracji. Do logowania należy użyć loginu i hasła podanego przy rejestracji.



 


Powrót


Dodaj komentarz