Filtry - Przypisz do użytkownika; do folderu; do projektu; do działu. Zamień na zadanie

Utworzono: 2015-12-31
Ostatnia aktualizacja: 2017-12-12
Liczba odwiedzin posta: 1759

W Sugesterze powstała opcja uniwersalnego filtru, dzięki któremu określone wiadomości (lub wiadomości z określonych domen) przychodzące na nasze skrzynki w Sugesterze będą trafiały od razu do odpowiedniego użytkownika lub/i projektu czy folderu.

1. Filtr Przydziel do użytkownika

Aby określone wiadomości trafiały bezpośrednio do konkretnego użytkownika, należy wykonać odpowiednie kroki:
  • Przechodzimy do menu Ustawienia > Ustawienia konta >  Automatyzacja > Filtry
  • W polu Rodzaj wybieramy typ filtra - Uniwersalny
  • Uzupełniamy nazwę filtru
  • Ustawiamy priorytet filtru - im wyższy priorytet, tym jest filtr ważniejszy
  • Uzupełniamy przynajmniej jedno z czterech pól: Nadawca, Odbiorca, Tytuł i Treść (im więcej pól uzupełnionych, tym filtr jest bardziej szczegółowy)
  • W Przydziel do wybieramy użytkownika, do którego mają być przekazywane wiadomości z tego filtru

2. Filtr Przypisz do folderu w inboxie

Aby określone wiadomości trafiały bezpośrednio do folderu, który właśnie dodałeś do inboxu, należy wykonać następujące kroki:
  • Tworzymy folder w inboxie. Pomocny będzie artykuł Foldery w inboxie
  • Przechodzimy do menu Ustawienia > Ustawienia konta >  Automatyzacja > Filtry
  • W polu Rodzaj wybieramy typ filtra - Uniwersalny
  • Uzupełniamy nazwę filtru
  • Ustawiamy priorytet filtru - im wyższy priorytet, tym jest filtr ważniejszy
  • Uzupełniamy przynajmniej jedno z czterech pól: Nadawca, Odbiorca, Tytuł i Treść (im więcej pól uzupełnionych, tym filtr jest bardziej szczegółowy)
  • W polu Folder wybieramy nazwę folderu, który właśnie stworzyliśmy w inboxie
3. Filtr Przypisz do projektu

Aby określone wiadomości trafiały bezpośrednio do konkretnego projektu, należy wykonać odpowiednie kroki:
  • Przechodzimy do menu Ustawienia > Ustawienia konta >  Automatyzacja > Filtry
  • W polu Rodzaj wybieramy typ filtra - Uniwersalny
  • Uzupełniamy nazwę filtru
  • Ustawiamy priorytet filtru - im wyższy priorytet, tym jest filtr ważniejszy
  • Uzupełniamy przynajmniej jedno z czterech pól: Nadawca, Odbiorca, Tytuł i Treść (im więcej pól uzupełnionych, tym filtr jest bardziej szczegółowy)
  • W polu Projekt wybieramy ten, do którego mają być przydzielone maile z tego filtru. Jeśli chcesz, by maile przypisane do danego projektu pojawiały się w inboxie w folderze Do przydzielenia wystarczy, że w polu Przydziel do wybierzesz opcję - Bez przypisania.
4. Filtr Przypisz do projektu i jednocześnie Przydziel do użytkownika

Aby określone wiadomości trafiały bezpośrednio do konkretnego użytkownika i były widoczne jednocześnie w odpowiednim projekcie należy wykonać odpowiednie kroki:
  • Przechodzimy do menu Ustawienia > Ustawienia konta >  Automatyzacja > Filtry
  • W polu Rodzaj wybieramy typ filtra - Uniwersalny
  • Uzupełniamy nazwę filtru
  • Ustawiamy priorytet filtru - im wyższy priorytet, tym jest filtr ważniejszy
  • Uzupełniamy przynajmniej jedno z czterech pól: Nadawca, Odbiorca, Tytuł i Treść (im więcej pól uzupełnionych, tym filtr jest bardziej szczegółowy)
  • W polu Projekt wybieramy ten, do którego mają być przydzielone maile z tego filtru. 
  • W polu Przydziel do wybieramy użytkownika.
5. Filtr Zamień na zadanie

Aby określone wiadomości trafiały bezpośrednio do konkretnego użytkownika i były widoczne jednocześnie w odpowiednim projekcie należy wykonać odpowiednie kroki:
  • Przechodzimy do menu Ustawienia > Ustawienia konta >  Automatyzacja > Filtry
  • W polu Rodzaj wybieramy typ filtra - Uniwersalny
  • Uzupełniamy nazwę filtru
  • Ustawiamy priorytet filtru - im wyższy priorytet, tym jest filtr ważniejszy
  • Uzupełniamy przynajmniej jedno z czterech pól: Nadawca, Odbiorca, Tytuł i Treść (im więcej pól uzupełnionych, tym filtr jest bardziej szczegółowy)
  • W polu Zamień na wybieramy Zadanie
  • W polu Przydziel do wybieramy użytkownika, do którego ma trafić zadanie



Przy tworzeniu filtrów wystarczy wypełnić jedno z czterech obowiązkowych pól, by filtr zadziałał. Tworząc filtr, należy podać Nadawcę lub Odbiorcę lub Tytuł lub Treść wiadomości. 

W przypadku kont, gdzie ustawione są filtry starego (osobno Przydziel do użytkownika i Przydziel do projektu) i nowego typu (filtr uniwersalny) nowy filtr nadpisze zmiany starych filtrów. 

Uwaga: Dodaliśmy do filtrów nowe rozszerzenie - od teraz obsługują funkcję OR/AND. Jeśli chcesz, by filtr, który tworzysz był jeszcze skuteczniejszy, zastosuj tę funkcję przy wypełnianiu pól - Nadawca, Tytuł, Treść. Im więcej pól wypełnisz w ten sposób, tym filtr będzie dokładniejszy. 

Pamiętaj, że jeśli zastosujesz regułę OR np. w polu Tytuł wpiszesz - tak OR nie, system będzie filtrował wszystkie maile, które zawierają w tytule słowo "tak" lub "nie". 

Jeśli natomiast użyjesz reguły AND np. w polu Tytuł wpiszesz - tak AND nie, system będzie brał pod uwagę tylko te maile, które w swoim tytule zawierają oba słowa "tak" i " nie".

Ważne: OR/AND należy zawsze wpisywać w filtrach CapsLockiem.



Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz