Przekierowanie poczty z Home.pl
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Jeśli korzystasz z usług pocztowych dostarczanych przez Home.pl i chcesz odbierać pocztę wysyłaną na firmowy adres mailowy w Sugesterze, wykonaj następujące kroki:
1. Zaloguj się na swoje konto w Home.pl.2. Przejdź do opcji konta z rozwijanego menu wybierz Ustawienia.
3. Kliknij Opcje konta
4. Na wyświetlonym ekranie możesz zmienić ustawienia przekierowania dla skrzynki e-mail.
5. W polu Przekierowanie możesz wpisać adres lub adresy e-mail (oddziel je przecinkami, bez spacji!) z Sugestera, na które ma być przekierowana cała poczta przychodząca do danej skrzynki e-mail. Dodatkowo możesz włączyć pozostawienie kopii przekierowanej wiadomości e-mail na skrzynce w home.pl.
Adres przekierowania znajdziesz w edycji skrzynki dodanej do Sugestera:
Przekierowanie poczty e-mail na zewnętrzny serwer wykorzystujący SPF (np. wp.pl, o2.pl, onet.pl)
Dodaj znak wykrzyknika „!” bezpośrednio przed wpisanym adresem e-mail, aby wiadomości z serwera pocztowego w home.pl mogły być przekierowane zgodnie z zasadami mechanizmu SPF, który może być stosowany na serwerach pocztowych: wp.pl, o2.pl, onet.pl.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz