WebChat - komunikacja z klientem przez chat

Utworzono: 2016-02-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-05-19

Liczba odwiedzin posta: 3274

Elementy WebChata udostępnione przez Sugester.pl podzielone są na dwa obszary:

  • Pierwszy obszar to małe okienko do korespondencji, które wprowadzamy na własną stronę WWW. 
  • Drugi obszar do intuicyjna strona zawierająca wszystkie niezbędne dane dotyczące rozmówcy oraz treść prowadzonej rozmowy.

WebChat na stronie WWW

Aby dodać okno chata na własną stronę WWW należy posłużyć się gotowym skryptem dostępnym w Ustawieniach Sugestera. Jak dokonać konfiguracji można dowiedzieć się dzięki wpisom dotyczącym Integracji  systemu CMS i Sugestera.




 

Webchat dla administratorów

Okno WebChata w panelu administracyjnym podzielone jest na trzy sekcje:

  • Pierwsza sekcja znajdująca się po lewej stronie zawiera listę przeprowadzanych rozmów. Mamy na niej informacje mówiące o nazwie klienta, dacie i godzinie przeprowadzanej rozmowie oraz o jej statusie.  Aby ułatwić pracę zespołów, podzieliliśmy tę sekcję na dwa obszary. Pierwszy górny, obszar przeznaczony jest na listę chatów przypisanych “do mnie” oraz rozmowy pozostałych administratorów. Kolorowe oznaczenia pozwalają łatwo zweryfikować, które rozmowy znajdujące się na liście są aktywnie prowadzona a które zamknięte.
  • Druga środkowa sekcja , odpowiedzialna jest za odczytywanie treści otrzymywanych od klienta oraz za odpisywanie na nie. Dzięki podglądowi wpisywanej treści przez klienta, wiemy co wpisuje użytkownik zanim naciśnie przycisk "Enter".  Taki podgląd pomaga w znacznym stopniu skrócić czas odpisywania na pytania.
  • Trzecia sekcja znajdująca się po prawej stronie odpowiedzialna jest za wyświetlanie rozszerzonych informacji na temat aktywności rozmówcy. W tym miejscu znajdują się również opcje umożliwiające dodanie nowego klienta, przejścia do jego karty oraz sprawdzenia danych podstawowych. Każda prowadzona rozmowa zapisywana jest na karcie klienta. Dzięki temu, łatwo możemy wrócić do istotnych informacji podanych podczas rozmowy z danego dnia i godziny.
  • W nowej wersji chata dostępna są 3 wyglądy.





 


Powrót


Dodaj komentarz