Kategorie w Klientach

Utworzono: 2018-07-12
Ostatnia aktualizacja: 2018-07-12
Liczba odwiedzin posta: 156

W Sugesterze masz możliwość nadawania kategorii poszczególnym klientom. Kategorie są w pełni definiowalne na poziomie administratora. Dzięki kategoriom użytkownik może bardziej szczegółowo posegregować i filtrować klientów. Można np oznaczyć klientów VIP oraz standardowych. Ta opcja jest także wygodna kiedy handlowcy mają swoje rejony działania, wtedy jako kategorie możemy wpisać np. województwa bądź miasta.

Dodawanie kategorii dla klientów


Aby dodać kategorię do klienta, wejdź w Ustawienia -> Ustawienia konta -> Kategorie  i w oknie Kategorie CRM kliknij +Dodaj kategorię



​​​​​​UWAGA! Kategorie są wspólne dla klientów i projektów


Po zdefiniowaniu kategorii klientów, możesz je dodawać do każdego klienta. W tym celu wejdź w Klienci -> Edycja -> Więcej opcji i w polu Kategoria wybierz z listy kategorię, którą chcesz nadać klientowi. 

Możesz także zrobić to z poziomu listy klientów. Zaznacz pozycje, które cię interesuję i z górnej belki, która się pojawi wybierz interesującą Cię kategorię.

Wyszukiwanie po kategorii


Wystarczy, że w wyszukiwarce po prawej stronie na liście klientów wybierzesz kategorię, z której klientów chcesz zobaczyć. Gotowe!



 


Powrót


Dodaj komentarz