Ustawienia SMTP

Utworzono: 2016-03-16
Ostatnia aktualizacja: 2017-09-11

Liczba odwiedzin posta: 1398

Sugester pozwala na podpięcie do konta własnego serwera SMTP. W ten sposób możesz zachować całkowitą kontrolę nad emailami w swojej firmie, korzystając jednocześnie ze wszystkich funkcjonalności Sugestera.

W tym artykule znajdziesz:

  • jak ustawić własny serwer SMTP jako domyślny dla całego konta
  • jak ustawić własne SMTP dla poszczególnej skrzynki email

1. Własny serwer SMTP jako domyślny dla całego konta

Aby ustawić dla swojego konta własny serwer SMTP jako domyślny, przejdź do menu Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail > Używaj własnej poczty SMTP. Po zaznaczeniu tej opcji możesz podać dane Twojego serwera:

Konfiguracja własnego serwera SMTP dla całego konta w Sugesterze

Zachęcamy też do zapoznania się z artykułem o integracji Sugestera z SMTP EmailLabs.pl.


2. Własny serwer SMTP dla danej skrzynki email

Możemy też zmienić ustawienia poszczególnej skrzynki e-mail i wtedy e-maile wysyłane z tej skrzynki będą używały swoich ustawień SMTP. Aby to zmienić należy wejść w Ustawienia > Konfiguracja poczty E-mail > Skrzynki e-mail, wybrać skrzynkę e-mail z listy, i zaznaczyć Używaj własnej poczty SMTP. Następnie należy uzupełnić wszystkie pola i kliknąć Zapisz.


Przykładowa konfiguracja dla serwera nazwa.pl:
 

  •     Użytkownik / Login:  login

  •     Hasło: hasło

  •     Serwer SMTP: twojanazwa.nazwa.pl

  •     Port SMTP: 587

  •    Sposób weryfikacji certyfikatu: Domyślne


 
 
 


Powrót


Dodaj komentarz