Weryfikacja skrzynki email
Utworzono:
2018-08-17
Ostatnia aktualizacja: 2024-10-22
Ostatnia aktualizacja: 2024-10-22
Liczba odwiedzin posta: 1972
Skrzynki email dodane do Sugestera, które są poza domeną sugester.com i sugester.pl podlegają weryfikacji w celu zwiększenia bezpieczeństwa dla Twojego konta i wysyłanych z niego wiadomości.
W tym wpisie dowiesz się o:
Jeśli skrzynka nie jest aktywna a my wyślemy prośbę o weryfikację, to mail nie dotrze, dlatego ważne jest, aby przed konfiguracją skrzynki email na Sugester.pl, skrzynka była już stworzona i aktywna u dostawcy poczty
Aby otrzymać link weryfikacyjny, możesz kliknąć przycisk Wyślij weryfikację emaila z kilku poziomów:
Po kliknięciu w link użytkownik zostanie przeniesiony do widoku, gdzie pojawi się informacja o tym, że skrzynka została zweryfikowana. Nie jest wymagane logowanie.
W przypadku edycji adresu email, o ile ta skrzynka nie jest oparta o domeny Sugestera, to ten email należy również zweryfikować. Zostanie na niego wysłana wiadomość z prośbą potwierdzenia skrzynki email.
Gdy wysyłana jest wiadomość z niezweryfikowanej skrzynki od tego limitu odejmowany jest 1, czyli np. mamy limit 100 wysyłamy maili, zostaje nam 99 wiadomości, które możemy wysłać jeszcze z niezweryfikowanej skrzynki. Dotyczy to też mass mailingu.
Gdy limit zostanie przekroczony w trakcie wysyłania kampanii mailingowej, również zobaczysz ten sam komunikat jako błąd wysyłki. Np. gdy pozostało Ci na koncie z limitu 50 maili jeszcze do wysłania, a kampania jest na 100 maili, to system wyśle z niezweryfikowanej skrzynki 50 maili, a dla pozostałych zwróci błąd o przekroczeniu limitu.
W tym wpisie dowiesz się o:
- weryfikacji skrzynek email
- wysyłaniu wiadomości z niezweryfikowanych skrzynek
- przekroczeniu limitów
Weryfikacja skrzynki email
Po dodaniu skrzynki email do systemu, w widoku listy dostępnych skrzynek przy nazwie takiej skrzynki pojawia się czerwony wykrzyknik, który informuje, że ta skrzynka email nie została jeszcze zweryfikowana.Jeśli skrzynka nie jest aktywna a my wyślemy prośbę o weryfikację, to mail nie dotrze, dlatego ważne jest, aby przed konfiguracją skrzynki email na Sugester.pl, skrzynka była już stworzona i aktywna u dostawcy poczty
Aby otrzymać link weryfikacyjny, możesz kliknąć przycisk Wyślij weryfikację emaila z kilku poziomów:
- z listy dodanych do Sugestera skrzynek email (Ustawienia>Konfiguracja poczty>Skrzynki email)
- z poziomu edycji danej skrzynki
- z poziomu wysyłki maila z niezweryfikowanej skrzynki
Po kliknięciu w link użytkownik zostanie przeniesiony do widoku, gdzie pojawi się informacja o tym, że skrzynka została zweryfikowana. Nie jest wymagane logowanie.
W przypadku edycji adresu email, o ile ta skrzynka nie jest oparta o domeny Sugestera, to ten email należy również zweryfikować. Zostanie na niego wysłana wiadomość z prośbą potwierdzenia skrzynki email.
Wysyłanie wiadomości z niezweryfikowanych skrzynek
W trakcie wysyłania wiadomości z niezweryfikowanych skrzynek podany jest limit wysłanych maili z takich skrzynek. Limit ten wynosi 100 dla całego konta.Gdy wysyłana jest wiadomość z niezweryfikowanej skrzynki od tego limitu odejmowany jest 1, czyli np. mamy limit 100 wysyłamy maili, zostaje nam 99 wiadomości, które możemy wysłać jeszcze z niezweryfikowanej skrzynki. Dotyczy to też mass mailingu.
Przekroczenie limitów
Gdy przekroczysz limit wysłanych wiadomości ze wskazanej skrzynki, nie będzie można wysłać już kolejnych. Pojawi się też komunikat:Gdy limit zostanie przekroczony w trakcie wysyłania kampanii mailingowej, również zobaczysz ten sam komunikat jako błąd wysyłki. Np. gdy pozostało Ci na koncie z limitu 50 maili jeszcze do wysłania, a kampania jest na 100 maili, to system wyśle z niezweryfikowanej skrzynki 50 maili, a dla pozostałych zwróci błąd o przekroczeniu limitu.
WSKAZÓWKA
Jeśli chcemy dodać do Sugestera nową skrzynkę, a właśnie dodaliśmy ją najpierw na swoim serwerze, to sugerujemy odczekać (15-60 min, w zależności od dostawcy), aż serwer przekaże informację do sieci o pojawieniu się nowej skrzynki i dopiero dodać tę skrzynkę do Sugestera. W przeciwnym razie - jeśli skrzynki będą dodane jedna po drugiej na serwerze i Sugesterze - może wystąpić problem z dostarczeniem linku weryfikacyjnego dla nowej skrzynki email.
Jeśli chcemy dodać do Sugestera nową skrzynkę, a właśnie dodaliśmy ją najpierw na swoim serwerze, to sugerujemy odczekać (15-60 min, w zależności od dostawcy), aż serwer przekaże informację do sieci o pojawieniu się nowej skrzynki i dopiero dodać tę skrzynkę do Sugestera. W przeciwnym razie - jeśli skrzynki będą dodane jedna po drugiej na serwerze i Sugesterze - może wystąpić problem z dostarczeniem linku weryfikacyjnego dla nowej skrzynki email.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Komentarze
Robert
2024-06-05 10:26
zuzanna
proszę w tej sprawie o kontakt mailowy na info@sugester.pl. Potrzebujemy więcej informacji, aby pomóc.
Pozdrawiam,
Zuzanna
2024-07-16 11:09
Dodaj komentarz