Weryfikacja skrzynki email

Utworzono: 2018-08-17
Ostatnia aktualizacja: 2024-07-16

Liczba odwiedzin posta: 1872

Skrzynki email dodane do Sugestera, które są poza domeną sugester.com i sugester.pl podlegają weryfikacji w celu zwiększenia bezpieczeństwa dla Twojego konta i wysyłanych z niego wiadomości.

W tym wpisie dowiesz się o:
  • weryfikacji skrzynek email
  • wysyłaniu wiadomości z niezweryfikowanych skrzynek
  • przekroczeniu limitów

Weryfikacja skrzynki email

Po dodaniu skrzynki email do systemu, w widoku listy dostępnych skrzynek przy nazwie takiej skrzynki pojawia się czerwony wykrzyknik, który informuje, że ta skrzynka email nie została jeszcze zweryfikowana.

Aby otrzymać link weryfikacyjny, możesz kliknąć przycisk Wyślij weryfikację emaila z kilku poziomów:
  • z listy dodanych do Sugestera skrzynek email (Ustawienia>Konfiguracja poczty>Skrzynki email)
weryf
 
  • z poziomu edycji danej skrzynki
Zrzut ekranu 2018 08 17 o 16
 
  • z poziomu wysyłki maila z niezweryfikowanej skrzynki
Zrzut ekranu 2018 08 17 o 16

Po kliknięciu w link użytkownik zostanie przeniesiony do widoku, gdzie pojawi się informacja o tym, że skrzynka została zweryfikowana. Nie jest wymagane logowanie.

W przypadku edycji adresu email,  o ile ta skrzynka nie jest oparta o domeny Sugestera, to ten email należy również zweryfikować. Zostanie na niego wysłana wiadomość z prośbą potwierdzenia skrzynki email.

Wysyłanie wiadomości z niezweryfikowanych skrzynek

W trakcie wysyłania wiadomości z niezweryfikowanych skrzynek podany jest limit wysłanych maili z takich skrzynek. Limit ten wynosi 100 dla całego konta.

Gdy wysyłana jest wiadomość z niezweryfikowanej skrzynki od tego limitu odejmowany jest 1, czyli np. mamy limit 100 wysyłamy maili, zostaje nam 99 wiadomości, które możemy wysłać jeszcze z niezweryfikowanej skrzynki. Dotyczy to też mass mailingu.

Przekroczenie limitów

Gdy przekroczysz limit wysłanych wiadomości ze wskazanej skrzynki, nie będzie można wysłać już kolejnych. Pojawi się też komunikat:

Zrzut ekranu 2018 08 17 o 17

Gdy limit zostanie przekroczony w trakcie wysyłania kampanii mailingowej, również zobaczysz ten sam komunikat jako błąd wysyłki. Np. gdy pozostało Ci na koncie z limitu 50 maili jeszcze do wysłania, a kampania jest na 100 maili, to system wyśle z niezweryfikowanej skrzynki 50 maili, a dla pozostałych zwróci błąd o przekroczeniu limitu.
 
WSKAZÓWKA
Jeśli chcemy dodać do Sugestera nową skrzynkę, a właśnie dodaliśmy ją najpierw na swoim serwerze, to sugerujemy odczekać (15-60 min, w zależności od dostawcy), aż serwer przekaże informację do sieci o pojawieniu się nowej skrzynki i dopiero dodać tę skrzynkę do Sugestera. W przeciwnym razie - jeśli skrzynki będą dodane jedna po drugiej na serwerze i Sugesterze - może wystąpić problem z dostarczeniem linku weryfikacyjnego dla nowej skrzynki email.

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Robert
Po kliknięciu w lin weryfikacyjny otrzymuję komunikat na stronie Sugestera: "Email nie został wysłany. Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z administratorem". Co może być przyczyną? Konto Microsoft.

2024-06-05 10:26


zuzanna
zuzanna
Odpowiedź główna (test)   Dzień dobry,
proszę w tej sprawie o kontakt mailowy na info@sugester.pl. Potrzebujemy więcej informacji, aby pomóc.
Pozdrawiam,
Zuzanna

2024-07-16 11:09


Dodaj komentarz