Tworzenie klienta z listy połączeń
Utworzono:
2016-04-12
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 2797
Korzystając z modułu VOIP w Sugesterze, system daje Ci możliwość efektywnego zarządzania wszystkimi kontaktami, jakie się do Ciebie zgłoszą.
Jak często zdarza Ci się, że musisz dopytywać współpracowników czego dotyczył ostatni kontakt z klientem zanim wykonasz kolejne połączenie? Ile razy powodowało to nieporozumienia?
Dzięki opcji Utwórz/dołacz do klienta, po każdej rozmowie jesteś w stanie łatwo dodać nową pozycję do swojej bazy klientów lub uzupełnić już istniejącą o nowy numer. Przy ponownym kontakcie z tym samym klientem, klikając niebieski przycisk z jego nazwą, jesteś w stanie szybko zapoznać się z historią jego kontaktów, jesteś też na bieżąco ze wszystkim tematami, jakie klient poruszał podczas rozmowy i wiesz, kiedy ostatni raz się z Tobą kontaktował (wszystkie te informacje znajdują się na karcie klienta, do której odsyła nas przycisk z nazwą na liście VOIP).
Aby po zakończonej rozmowie dodać klienta do bazy danych, wystarczy kliknąć przycisk Utwórz/dołącz do klienta.
W oknie do tworzenia klienta uzupełnij pola nazwa, e-mail i telefon. Jeśli Twój klient korzysta z domeny firmowej, możesz też zaznaczyć checkbox Dodaj domenę. System automatycznie uzupełni to pole w profilu Twojego klienta. Dzięki temu wszystkie wiadomości przychodzące z tej domeny, zostaną podpięte pod tego klienta. Dotyczy to również sytuacji, kiedy klient wyśle Ci maila z domeny firmowej, ale z innego adresu niż dotychczas, którego do tej pory nie było w Twojej bazie kontaktów w Sugesterze. Unikniesz dzięki temu zdublowanych rekordów w bazie, wszystkie wiadomości od tego nadawcy znajdą się na jego karcie klienta, a Tobie łatwiej będzie zarządzać kontaktami z takim klientem.
Ważne:
Numer klienta zapisuje się w systemie z prefiksem 48 bądź 0. Jednak dzwoniąc do klienta możesz pominąć prefiks - nie jest on konieczny, aby system podpiął rozmowę pod właściwego rozmówcy.
Jak często zdarza Ci się, że musisz dopytywać współpracowników czego dotyczył ostatni kontakt z klientem zanim wykonasz kolejne połączenie? Ile razy powodowało to nieporozumienia?
Dzięki opcji Utwórz/dołacz do klienta, po każdej rozmowie jesteś w stanie łatwo dodać nową pozycję do swojej bazy klientów lub uzupełnić już istniejącą o nowy numer. Przy ponownym kontakcie z tym samym klientem, klikając niebieski przycisk z jego nazwą, jesteś w stanie szybko zapoznać się z historią jego kontaktów, jesteś też na bieżąco ze wszystkim tematami, jakie klient poruszał podczas rozmowy i wiesz, kiedy ostatni raz się z Tobą kontaktował (wszystkie te informacje znajdują się na karcie klienta, do której odsyła nas przycisk z nazwą na liście VOIP).
Aby po zakończonej rozmowie dodać klienta do bazy danych, wystarczy kliknąć przycisk Utwórz/dołącz do klienta.
W oknie do tworzenia klienta uzupełnij pola nazwa, e-mail i telefon. Jeśli Twój klient korzysta z domeny firmowej, możesz też zaznaczyć checkbox Dodaj domenę. System automatycznie uzupełni to pole w profilu Twojego klienta. Dzięki temu wszystkie wiadomości przychodzące z tej domeny, zostaną podpięte pod tego klienta. Dotyczy to również sytuacji, kiedy klient wyśle Ci maila z domeny firmowej, ale z innego adresu niż dotychczas, którego do tej pory nie było w Twojej bazie kontaktów w Sugesterze. Unikniesz dzięki temu zdublowanych rekordów w bazie, wszystkie wiadomości od tego nadawcy znajdą się na jego karcie klienta, a Tobie łatwiej będzie zarządzać kontaktami z takim klientem.
Ważne:
Numer klienta zapisuje się w systemie z prefiksem 48 bądź 0. Jednak dzwoniąc do klienta możesz pominąć prefiks - nie jest on konieczny, aby system podpiął rozmowę pod właściwego rozmówcy.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz