Tworzenie klienta z listy połączeń

Utworzono: 2016-04-12
Ostatnia aktualizacja: 2016-06-08
Liczba odwiedzin posta: 1004

Jak często zdarzało Ci się, że musiałeś dopytywać współpracowników czego dotyczył ostatni kontakt z klientem zanim wykonałeś kolejne połączenie? Ile razy powodowało to nieporozumienia? Od teraz nie musisz się już martwić, że ważne informacje dotyczące klienta umkną Twojej uwadze. Sugester wprowadził nową funkcję w module VOIP, która jeszcze efektywniej pozwoli Ci zarządzać Twoimi kontaktami.
Dzięki opcji Utwórz klienta, po każdej rozmowie jesteś w stanie łatwo dodać nową pozycję do swojej bazy klientów lub uzupełnić już istniejącą o nowy numer. Przy ponownym kontakcie z tym samym klientem, klikając niebieski przycisk z jego nazwą, jesteś w stanie szybko zapoznać się z historią jego kontaktów, jesteś też na bieżąco ze wszystkim tematami, jakie klient poruszał podczas rozmowy i wiesz, kiedy ostatni raz się z Tobą kontaktował (wszystkie te informacje znajdują się na karcie klienta, do której odsyła nas przycisk z nazwą na liście VOIP).
Aby po zakończonej rozmowie dodać klienta do bazy danych, wystarczy kliknąć przycisk Utwórz klienta, a następnie uzupełnić nowo otwarte okno o nazwę, e-mail i telefon.


 


Powrót


Dodaj komentarz