Przypisanie działu do kontaktu

Utworzono: 2018-09-26
Ostatnia aktualizacja: 2018-09-27

Liczba odwiedzin posta: 37

Jeśli korzystasz z działów w Sugesterze i w ten sposób nadajesz dostępy swoim pracownikom, pamiętaj, by oprócz klientów w odpowiednich działach znalazły się również kontakty do tych klientów. Jeśli bowiem Twój pracownik będzie np. przypisany do działu "customer service" i będzie się zajmował klientami tylko z tego działu, a kontakty podpięte pod tego klienta będą "bez działu", to Twój pracownik nie będzie widział żadnych maili od klienta, mimo że jest on z jego działu.

Pamiętaj, że jeśli Twoi pracownicy mają dostęp tylko do klientów ze swoich działów, to również kontakty przy tych klientach musisz przypisać do tego samego działu co klient.


Dodawanie działu do kontaktu

Jeśli chcesz przypisać kontakt do działu, o ile ten kontakt nie należy do klienta przypisanego już do jakiegoś działu, wykonaj następujące kroki:
  • wejdź w Kontakty  (Emailing>Kontakty lub Ustawienia>Konfiguracja poczty>Kontakty)
  • wybierz kontakt bez przypisanego klienta i kliknij Edytuj w prawym górnym rogu
  • w nowym oknie w polu Dział wybierz do którego departamentu ma być przypisany ten kontakt


 
  • kliknij Zapisz


Dziedziczenie przez kontakt działu klienta


Jeżeli dodajesz nowego klienta do działu, a następnie dodajesz do niego kontakt, to system automatycznie przypisze kontakt do tego samego działu co klient; innymi słowy kontakt "odziedziczy" dział klienta. Nie możesz wtedy zmienić działu kontaktu, pole będzie wyszarzone.




To samo dzieje się jeśli spróbujesz w kliencie, który nie jest przypisany do żadnego działu zmienić dział kontaktu. W tym przypadku również zobaczysz wyszarzone pole Dział, tyle że puste. Jeśli klient nie jest przypisany do żadnego działu, to kontakt tego klienta również nie posiada żadnego działu.





 


Powrót


Dodaj komentarz