Integracja formularzy z Google Ads lub Google Analytics
Utworzono:
2016-05-13
Ostatnia aktualizacja: 2022-06-21
Ostatnia aktualizacja: 2022-06-21
Liczba odwiedzin posta: 988
Formularze w Sugesterze mogą pomagać w śledzeniu konwersji klientów. Każdy formularz po wypełnieniu można przekierować na podstronę (w ramach swojej strony WWW) gdzie wkleja się kod Google Ads np. oznaczający konwersję.
W analogiczny sposób można również mierzyć ruch na formularzach za pomocą kodów Google Analytics.
Pole do wklejenia URLa strony, na którą mają być przekierowywani użytkownicy po poprawnym wypełnieniu formularza znajduje się w sekcji "więcej opcji" na ekranie dodawania/edycji formularza.
W analogiczny sposób można również mierzyć ruch na formularzach za pomocą kodów Google Analytics.
Pole do wklejenia URLa strony, na którą mają być przekierowywani użytkownicy po poprawnym wypełnieniu formularza znajduje się w sekcji "więcej opcji" na ekranie dodawania/edycji formularza.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz