Sprawdzanie listy unsubscribe

Utworzono: 2018-11-21
Ostatnia aktualizacja: 2019-06-24
Liczba odwiedzin posta: 294

Sugester jest zaprojektowany w ten sposób, by wszystkie Twoje listy kontaktowe znajdowały się w jednym miejscu i by łatwo było nimi zarządzać. Oprócz list aktywnych subskrybentów, masz możliwość przeglądania listy kontaktów, które wypisały się z Twojej kampanii i nie chcą więcej otrzymywać od Ciebie żadnych treści.
Twoi odbiorcy mogą się wypisać:
  • z konkretnej, wybranej przez nich listy mailingowej - np. powiadomień o rabatach, co będzie oznaczało, że więcej nie otrzymają od Ciebie maila o promocjach, ale będziesz mógł im wysyłać np. informacje o nowych usługach
  • ze wszystkich list mailingowych - w takim przypadku nie będziesz mógł wysyłać żadnych kampanii do tych odbiorców, niezależnie od treści

Wypisanie z określonej listy odbiorców


Jeśli chcesz sprawdzić, które kontakty należące do danej listy mailingowej wypisały się z Twojej kampanii, wejdź w zakładkę Emailing>Listy odbiorców.
Na liście w kolumnie Wypisani zobaczysz ilu odbiorców nie chce od Ciebie otrzymywać więcej wiadomości.




Aby zobaczyć pełną listę wypisanych kontaktów z danej listy odbiorców, przejdź do widoku tej listy, klikając w jej nazwę.
W podglądzie listy zobaczysz pole Lista unsubscribe, gdzie sprawdzisz wszystkie wypisane kontakty, łącznie z datą i powodem wypisania.


Wypisanie ze wszystkich list odbiorców


Jeśli Twój odbiorca nie życzy sobie dostawać od Ciebie jakichkolwiek wiadomości pochodzących z kampanii mailingowych, za pomocą jednego checkboxa może wypisać się ze wszystkich Twoich list odbiorców, a Ty nie będziesz mógł wysyłać do niego więcej mailingu.



Zaznaczając tę opcję, adres email Twojego odbiorcy trafi na Globalną listę unsubscribe. Podgląd całej listy znajdziesz, wchodząc w zakładkę Emailing>Kampanie e-mailowe i klikając ikonkę koła zębatego w prawym górnym rogu. Wybierając opcję Lista unsubscribe system przeniesie Cię do wykazu kontaktów, które całkowicie wypisały się ze wszystkich Twoich list mailingowych.


 


Powrót


Dodaj komentarz