Poznaj nowe funkcje: szablony do zadań, rozszerzenie wyszukiwania w lejku sprzedażowym do klientów, usprawnienia na liście unsubscribe do mailingu

Utworzono: 2019-02-08
Ostatnia aktualizacja: 2019-02-13

Liczba odwiedzin posta: 438

W ostatnim czasie pojawiła się nowa funkcja i kilka rozszerzeń, o których warto wiedzieć. Zapraszamy do lektury - zobaczcie co się u nas ostatnio zmieniło!


1. Szablony do zadań


Korzystanie z Sugestera ma sprawić, że swoją codzienną pracę jesteś w stanie wykonać szybciej i sprawniej. Cały czas staramy się wprowadzać takie funkcje, które maksymalnie skrócą czas potrzebny na wykonanie danej czynności. Dlatego też pojawiły się w Sugesterze szablony do zadań. Tylko pomyśl ile czasu zaoszczędzisz, tworząc szablon dla powtarzających się zadań, które do tej pory zawsze musiałeś wypisywać ręcznie. Jeśli kilka razy dziennie lub nawet w tygodniu tworzysz zadania o tej samej treści dla różnych userów czy działów, a nie są to działania wykonywane regularnie, by skorzystać z zadań cyklicznych, to szablony są właśnie dla Ciebie! Stwórz swoją listę szablonów do zadań i korzystaj z nich zawsze wtedy, jeśli szybko musisz przydzielić kilka takich samych zadań.

Więcej na temat nowych szablonów znajdziesz w artykule Szablony zadań

2. Nowe parametry wyszukiwania w lejku sprzedażowym klientów


Lejki sprzedażowe w Sugesterze pomagają codziennie działom handlowym monitorować sprzedaż. Teraz, żeby można było jeszcze precyzyjniej spojrzeć na wyniki danego pracownika, dodaliśmy w lejku sprzedażowym dla klientów dodatkowe pole, po którym możesz wyszukać wyniki sprzedaży tylko dla konkretnego użytkownika. Wystarczy w polu Przypisana osoba, wybrać z listy pracowników tego, którego poczynania nas interesują.


 

3. Możliwość przejścia bezpośrednio do kampanii mailowej lub klienta z listy unsubscribe


Jeśli korzystasz z mass mailingu w Sugesterze, to ważnym miejscem w systemie powinna być dla Ciebie lista unsubscribe, która mówi Ci ilu klientów, kiedy i z jakiej kampanii się wypisało i nie chce otrzymywać więcej korespondencji. I właśnie w tej liście wprowadziliśmy drobne usprawnienia, które na pewno ułatwią Ci monitorowanie kontaktów dodanych do tej listy. W kolumnach Klient i Kampania pojawiły się zamiast numerów ID nazwy kampanii i klienta, dzięki czemu od razu możesz przejść do danej kampanii lub na kartę konkretnego klienta, klikając po prostu w ich nazwę. To duża dogodność, zamiast szukać po ID klienta, który nie chce więcej dostawać od Ciebie wiadomości, możesz jednym kliknięciem przejść na jego profil w CRMie.




Powrót


Dodaj komentarz