Nowe zadanie gdy nie została uzupełniona notatka do rozmowy VOIP

Utworzono: 2019-03-08
Ostatnia aktualizacja: 2019-03-08
Liczba odwiedzin posta: 54

Jeśli zależy Ci na jakości obsługi w Twojej firmie zadbaj o dobry przepływ informacji. Szczególnie jeśli chodzi o telefoniczną obsługę klienta. Nawet jeśli w Twojej firmie jest duża rotacja lub konsultanci pracują zmianowo, każdy z nich, odbierając telefon, powinien wiedzieć kiedy klient dzwonił po raz ostatni i w jakiej sprawie.

Aby zachować ciągłość komunikacji, wystarczy prosty system notatek do rozmowy, by być na bieżąco ze zgłoszeniami klientów.

W Sugesterze przy każdej rozmowie VOIP możesz zostawić krótką informację czego dotyczyła rozmowa oraz uwagi dla innego konsultanta. Dzięki temu nie ma mowy o pomyłkach czy niespójnych informacjach przekazanych klientowi. 

Jeśli chcesz, by za każdym razem po rozmowie konsultant uzupełniał treść notatki, a wiesz, że nie zawsze o tym pamięta, możesz ustawić mu przypomnienie w postaci automatycznego zadania, które tworzy się za każdym razem, gdy po zakończonej rozmowie notatka nie zostanie uzupełniona.

W tym celu wejdź w Ustawienia>Automatyzacja>Makra i Filtry>Dodaj filtr

Uzupełnij nazwę i wybierz Rodzaj filtra - Akcja na zmiany w VOIP




W polu Skrypt Warunków wpisz:

(((call.status == 'call_end' || call.status_was == 'call_end' || call.status == 'queue_hangup' ) && call.duration != 0) || (call.status == 'call_end'  &&  call.additional_fields['answered'] == '1') && !call.description)

W polu Skrypt Akcji wpisz:

title = 'Brak notatki voip: ' + call.start_time
content = "Nie uzupełniono notatki nr: "  + call.number_from + "o " + call.start_time
Sugester.create_task(title,content) 



 


Powrót


Dodaj komentarz