Powiadomienie sms dla pracownika o nowym zadaniu w Sugesterze

Utworzono: 2019-03-20
Ostatnia aktualizacja: 2019-04-18

Liczba odwiedzin posta: 70

Jeśli pracujesz w terenie, biegasz między jednym klientem a drugim, to nie zawsze masz czas regularnie zaglądać do Sugestera i sprawdzać swoją pocztę czy listę zadań. W takich warunkach nie raz może się zdarzyć, że zobaczysz przypisane do Ciebie zadanie lub mail z dużym opóźnieniem, co może mieć różne konsekwencje.

Aby uniknąć podobnych sytuacji, możesz na swoim koncie ustawić makro, które zadba, by za każdym razem kiedy ktoś np. przydzieli Ci zadanie w Sugesterze, przychodził do Ciebie sms z taką informacją. Dzięki takiej automatyzacji jesteś na bieżąco z ważnymi sprawami i możesz od razu zabrać się do pracy.

W poniższym przykładzie, aby makro zadziałało, w zadaniu musi zostać zmieniony status na określony (w naszym przypadku musi nastąpić zmiana statusu na "do zrobienia") i zadanie musi być przypisane do konkretnego użytkownika. 

Zanim ustawisz makro:
  • sprawdź jakie ID ma status, którego chcesz użyć (podpowiadamy jak to zrobić tutaj); w naszym przykładzie post.status_id=47283
  • pamiętaj, że aby system wysłał powiadomienie na numer telefonu użytkownika, do którego jest przypisane zadanie, w profilu tego użytkownika musi być uzupełnione pole Telefon

Aby ustawić makro, wejdź w Ustawienia>Ustawienia konta>Automatyzacja>Makra i Filtry>Dodaj filtr

Uzupełnij nazwę, w polu Rodzaj wybierz Akcja zmiany na zadaniach/mailach

W polu Skrypt Warunków wpisz:

post.status_id == 47283 && post.status_id != post.status_id_was && post.responsible_id != null

W polu Skrypt Akcji wpisz:

Sugester.send_sms(responsible.phone, "Pilne!  Masz nowe zgłoszenie-zadanie w CRM. Zaloguj się i działaj!")

 


Powrót


Dodaj komentarz