Lista połączeń autocall

Utworzono: 2019-03-27
Ostatnia aktualizacja: 2019-03-27
Liczba odwiedzin posta: 120

Aby zobaczyć wszystkie połączenia autocall, wejdź w Voip. Następnie kliknij po prawej stronie w ikonkę koła zębatego i wybierz Autocall - zgłoszenie






Połączenia mogą mieć następujące statusy:

STARTED - wysłanie informacji do Telecube o rozpoczęciu połączenia autocall
ANSWER - klient odebrał połączenie
CANCEL - połączenie odrzucone
CALLING - został dodany autocall od kolejki (w przypadku rozmowy w wybranym terminie)
BUSY - numer zajęty
CONGESTION​​​​​​ - błąd połączenia
CHANUNAVAIL - kanał niedostępny

Połączenia typu autocall zobaczysz też wchodząc w zakładkę VOIP>Rozmowy telefoniczne. 
Na liście zobaczysz wszystkie rodzaje połączeń: przychodzące, wychodzące i autocall. Połączenia typu autocall są oznaczone na liście kolorem pomarańczowym




 


Powrót


Dodaj komentarz