Lista połączeń autocall
Utworzono:
2019-03-27
Ostatnia aktualizacja: 2023-12-05
Ostatnia aktualizacja: 2023-12-05
Liczba odwiedzin posta: 1493
Aby zobaczyć wszystkie połączenia autocall, wejdź w Voip. Następnie kliknij po prawej stronie w ikonkę koła zębatego i wybierz Autocall - zgłoszenie


Połączenia mogą mieć następujące statusy:
STARTED - wysłanie informacji do dostawcy o rozpoczęciu połączenia autocall
ANSWER - klient odebrał połączenie
CANCEL - połączenie odrzucone
CALLING - został dodany autocall od kolejki (w przypadku rozmowy w wybranym terminie)
BUSY - numer zajęty
CONGESTION - błąd połączenia
CHANUNAVAIL - kanał niedostępny
Połączenia typu autocall zobaczysz też wchodząc w zakładkę VOIP>Rozmowy telefoniczne.
Na liście zobaczysz wszystkie rodzaje połączeń: przychodzące, wychodzące i autocall. Połączenia typu autocall są oznaczone na liście kolorem pomarańczowym

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz