Język widgetu autocall

Utworzono: 2019-03-27
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 1154

Jeśli prowadzisz biznes z zagranicznymi kontrahentami, warto dać im możliwość szybkiego kontaktu zawsze kiedy tego potrzebują. Idealnym rozwiązaniem będzie widget autocall, który możesz dodać na swoją stronę www. W zależności od wersji językowej strony, w konfiguracji widgetu możesz wybrać język odpowiedni dla danego kraju.
Dzięki temu Twój klient, wchodząc na Twoją stronę, zobaczy okienko do zamówienia rozmowy w swoim rodzimym języku. Będzie też mógł od razu wpisać swój numer telefonu i czekać na połączenie z Tobą. Dużym ułatwieniem będzie też numer kierunkowy danego kraju, który automatycznie będzie się wyświetlał w polu, gdzie klient zostawia swój numer. Domyślnie jako pierwsza wyświetla się flaga i nr kierunkowy kraju, którego język ustawisz w konfiguracji widgeta autocall.

Zrzut ekranu 2019 04 3 o 11


Zrzut ekranu 2019 04 3 o 11


Aby wybrać język dla widgetu autocall, wejdź w Ustawienia>Konfiguracja VOIP, kliknij niebieski przycisk Dodane Autocall Widgets i wybierz widget, dla którego chcesz dokonać zmian. Następnie kliknij ikonkę klucza po prawej stronie i wybierz Edytuj. Wybierz odpowiednią nazwę w polu Język.

Zrzut ekranu 2019 04 3 o 12


Obecnie mamy dostępne w widgecie języki:


poland flag icon 16  polski     united kingdom flag icon 16  angielski     germany flag icon 16  niemiecki     france flag icon 16  francuski     spain flag icon 16  hiszpański     czech republic flag icon 16  czeski     croatia flag icon 16  chorwacki     serbia flag icon 16  serbski



 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz