Poznaj nowe funkcje: sprawniejsze wyszukiwanie na liście kampanii mailingowych, strefy czasowe dla modułu autocall, priorytety widoczne w portalu klienta

Utworzono: 2019-04-25
Ostatnia aktualizacja: 2019-04-26

Liczba odwiedzin posta: 361

Mamy dla Was kolejną porcję informacji na temat nowości, jakie pojawiły się ostatnio w Sugesterze. Zobaczcie sami!
 

1. Rozszerzenie opcji wyszukiwania w kampaniach mailingowych

Jeśli regularnie korzystasz z naszego modułu E-mailing, to na pewno nie umknęły Twojej uwadze dodatkowe pola do wyszukiwania na liście kampanii mailingowych. Od teraz możesz wyszukać konkretną kampanię nie tylko wpisując określoną frazę lub jej fragment, ale też wybierając jej rodzaj czy usera, przez którego została stworzona. Dzięki temu nie tylko łatwiej Ci śledzić ich efekty, ale przede wszystkim nie tracisz czasu, by znaleźć tę jedyną, którą chcesz np. edytować lub zarchiwizować. 
Dodatkowo rozszerzyliśmy wyszukiwanie po frazie i teraz, jeśli wpiszesz dane słowo lub jego część, to system poszuka go w następujących miejscach w kampanii: w tytule, treści, nazwie skrzynki email, z której została wysłana kampania czy nazwie pracownika, który kampanię utworzył. Duża oszczędność czasu, prawda? :)

Więcej na temat wyszukiwania znajdziesz w artykule Wyszukiwanie w kampaniach mailingowych




2. Strefy czasowe dla widgetu autocall

Cały czas staramy się rozbudowywać widget autocall. Dlatego kolejnym korkiem w poszerzaniu jego możliwości, ale na pewno nie ostatnim, było dodanie wyboru strefy czasowej. Teraz możesz już bez obaw wstawić autocall na swoją stronę i nie martwić się, że Twoi zagraniczni klienci zamawiając rozmowę na teraz nie połączą się z Tobą, bo dawno już skończyłeś pracę. Godziny, w których autocall jest aktywny - z uwzględnieniem strefy czasowej - możesz wybrać dla każdego widgetu osobno, w jego ustawieniach. 
Od teraz każdemu swojemu klientowi, bez względu na to, którą część świata zamieszkuje, możesz zaoferować łatwy i skuteczny kontakt z Twoją firmą.

Wszystkiego o widgecie dowiesz się, zaglądając do podkategorii Autocall




3. Wyświetlanie priorytetów w portalu klienta

Nasz portal klienta zyskuje coraz większą rzeszę fanów, dlatego co jakiś czas tu i ówdzie wrzucamy w nim coś nowego. Ostatnio pisaliśmy o zmienionej szacie graficznej portalu, a dziś chcemy powiedzieć, że w portalu klienta przy zadaniu wyświetla się już jego priorytet. Kolorowa gwiazdka przy zgłoszeniu, która jest widoczna zarówno w zadaniach w CRMie jak i w portalu klienta, znacznie ułatwi pracę, gdyż klient bez dopytywania będzie wiedział jaki priorytet ma jego zgłoszenie i kiedy może spodziewać się jego rozwiązania. Może też od razu interweniować gdy stwierdzi, że priorytet jest nieadekwatny do problemu, który zgłasza, dlatego pamiętaj, by dobrze go oszacować:)

O portalu znajdziesz kilka pomocnych artykułów w podkategorii Portal klienta 
 




4. Więcej informacji na liście szablonów maili

I na koniec krótko o dwóch nowych kolumnach jakie pojawiły się na liście szablonów maili - Autor ostatniej modyfikacji i Data ostatniej modyfikacji. Dodatkowe informacje o tym kto i kiedy wprowadził zmiany w szablonie pozwoli Ci szybko zweryfikować czy wszystkie wiadomości przekazywane Twoim klientom są rzetelne. Pomoże to też zmniejszyć do minimum sytuacje, kiedy klient otrzymuje nieaktualne dane. Kolumna Autor ostatniej modyfikacji podpowie Ci, kto jest odpowiedzialny za zmiany w szablonie i do kogo możesz zgłosić się z prośbą o wyjaśnienie.

Jak korzystać z szablonów maili dowiecie się z działu Szablony email w naszej bazie wiedzy

 

Na tę chwilę to wszystkie nowości, o których chcieliśmy Was poinformować, ale wyczekujcie w niedługim czasie kolejnych :)



Powrót


Dodaj komentarz