Jak przetestować mailing przed ostateczną wysyłką

Utworzono: 2019-05-29
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10

Liczba odwiedzin posta: 778

Jeśli chcesz być pewny, że kampania, którą planujesz wysłać jest dobrze przygotowana, tekst poprawnie sformatowany, a obrazki wyświetlają się jak trzeba, zawsze przed ostateczną wysyłką mailingu przetestuj swoją kampanię.

Wystarczy z poziomu przygotowanej kampanii na wybrany adres(y) email (może być spoza listy kontaktowej tej kampanii) wysłać testowy mail, by sprawdzić czy wiadomość nie wpadła do spamu, czy nie ma żadnego błędu w szablonie html, który sprawi, że mail u odbiorcy wyświetli się niepoprawnie lub po prostu, żeby zobaczyć czy Twoja wiadomość wygląda dokładnie tak jak chciałeś.

Aby przetestować kampanię przed wysyłką, wykonaj następujące kroki:
 
  • wejdź w zakładkę Emailing>Kampanie emailowe i z listy wybierz tę, którą chcesz sprawdzić

test
 
  • kliknij przycisk Testuj w prawym górnym rogu
test
 
  • w nowym oknie wpisz adres email (lub kilka adresów), na który ma zostać wysłana wiadomość testowa. Na ten sam adres email możesz wysyłać test wiele razy. Ważne: w planie testowym oraz Free maile testowe można wysłać tylko na adresy użytkowników systemu. Adresy te muszą być wcześniej zweryfikowane.

Zrzut ekranu 2019 05 29 o 13​​​​​​
 
  • kliknij Wyślij. Następnie zaloguj się na podany w teście email i sprawdź jak wygląda Twoja wiadomość. Jeśli wszystko jest w porządku, wróć do Sugestera, do swojej kampanii i kliknij przycisk Rozpocznij wysyłanie.

 


Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz