Pracownik z uprawnieniami użytkownika widzi maile opóźnione administratorów i osób z większymi uprawnieniami

Utworzono: 2016-09-09
Ostatnia aktualizacja: 2019-06-21
Liczba odwiedzin posta: 983


Klient zadał nam poniższe pytanie:
 

Zwykły użytkownik widzi na liście po lewej OPÓŹNIONE wiadomości przełożonych i użytkowników z wyższymi uprawnieniami. Czemu zachodzi taki przypadek?


Taki przypadek może zajść, gdy do skrzynki pocztowej, na którą przyszła wiadomość (i nie odpowiedziano na nią na czas) ma dostęp zarówno użytkownik z niższymi uprawnienia jak i użytkownik z wyższymi. W takim przypadku każdy użytkownik, który ma dostęp do tej skrzynki może wejść w treść takiej opóźnionej wiadomości wysłanej na tą skrzynkę.  Niezależnie do kogo jest przypisana.

Rozwiązanie 1:

Jeżeli nie chcemy, aby ktoś mógł wejść w treść naszych wiadomości, należy ustawić na koncie działy. Dzięki podziałowi na departamenty jesteś pewny, że każda komórka organizacyjna w Twojej firmie ma dostęp tylko do tych informacji, które są jej potrzebne.

Rozwiązanie 2:


Możesz ustawić swoją skrzynkę jako prywatną. Dzięki temu maile wysyłane z niej i przychodzące i na nią będą widoczne tylko dla jej właściciela oraz administratorów konta na Sugesterze.

Rozwiązanie 3:

Innym rozwiązaniem jest także wyłączenie w menu Ustawienia  > Konfiguracja Helpdesku opcji Po jakim czasie e-mail lub zgłoszenie zyskuje status 'opóźnione' , wtedy te opóźnione wiadomości nie będą listowane. I dostęp do nich będzie utrudniony. Choć będzie można je znaleźć za pomocą wyszukiwania.

 


Powrót


Dodaj komentarz