Pracownik z uprawnieniami użytkownika widzi maile opóźnione administratorów i osób z większymi uprawnieniami

Utworzono: 2016-09-09
Ostatnia aktualizacja: 2016-09-09
Liczba odwiedzin posta: 675


Klient zadał nam poniższe pytanie:
 

Zwykły użytkownik widzi na liście po lewej OPÓŹNIONE wiadomości przełożonych i użytkowników z wyższymi uprawnieniami. Czemu zachodzi taki przypadek?


Taki przypadek może zajść, gdy do skrzynki pocztowej, na którą przyszła wiadomość (i nie odpowiedziano na nią na czas) ma dostęp zarówno użytkownik z niższymi uprawnienia jak i użytkownik z wyższymi. W takim przypadku każdy użytkownik, który ma dostęp do tej skrzynki może wejść w treść takiej opóźnionej wiadomości wysłanej na tą skrzynkę.  Niezależnie do kogo jest przypisana.

Rozwiązanie 1:
Jeżeli nie chcemy, aby ktoś mógł wejść w treść tej wiadomości, należy ją przeedytować i zahaczyć w prawej kolumnie czeckbox "prywatna". Wtedy będzie miał do niej dostęp tylko użytkownik aktualnie do niej przypisany.

Rozwiązanie 2:
Innym rozwiązaniem jest także wyłączenie w menu Ustawienia  > Konfiguracja poczty e-mail opcji "Po jakim czasie e-mail lub zgłoszenie zyskuje status 'opóźnione'" , wtedy te opóźnione wiadomości nie będą listowane. I dostęp do nich będzie utrudniony. Choć będzie można je znaleźć za pomocą wyszukiwania.


Powrót


Dodaj komentarz