Jak dodać ręcznie kontakt do listy unsubscribe
Utworzono:
2019-06-26
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 1290
Nie zawsze Twoi klienci będą się wypisywać z kampanii poprzez kliknięcie w link unsubcribe w mailu. Czasem po prostu do Ciebie zadzwonią lub wyślą wiadomość w innej sprawie i przy okazji napomkną, że chcą się wypisać z Twoich list mailingowych.
W takiej sytuacji możesz w łatwy sposób dodać dowolny kontakt do listy unsubsribe ręcznie.
Wystarczy, że wjedziesz w Emailing > Kampanie e-mailowe, rozwiniesz strzałkę przy ikonce koła zębatego w prawym górnym rogu i klikniesz Lista unsubscribe
W nowym oknie zobaczysz listę unsubscribe, do której możesz dopisać jeden lub więcej adresów email. Wystarczy, że klikniesz niebieski przycisk +Dodaj e-mail do listy i w wyznaczonym polu wpiszesz kontakty, które nie będą już w przyszłości dostawać od Ciebie mailingu.
Uwaga! Dodając kontakt w tym miejscu, wypisujesz go ze wszystkich dostępnych list mailingowych. Na ten moment przy ręcznym wypisywaniu kontaktu, nie ma możliwości wybrania tylko określonej listy, z której kontakt zostanie usunięty.
W każdym momencie możesz jednak przywrócić kontakt do listy odbiorców, jeśli klient zmieni zdanie i wyrazi zgodę na otrzymywanie od Ciebie mailingu.
Po prostu wejdź w listę unsubscribe (Emailing > Kampanie e-mailowe>Lista unsubscribe) i wykasuj dany kontakt z listy za pomocą przycisku Usuń.
W takiej sytuacji możesz w łatwy sposób dodać dowolny kontakt do listy unsubsribe ręcznie.
Wystarczy, że wjedziesz w Emailing > Kampanie e-mailowe, rozwiniesz strzałkę przy ikonce koła zębatego w prawym górnym rogu i klikniesz Lista unsubscribe
W nowym oknie zobaczysz listę unsubscribe, do której możesz dopisać jeden lub więcej adresów email. Wystarczy, że klikniesz niebieski przycisk +Dodaj e-mail do listy i w wyznaczonym polu wpiszesz kontakty, które nie będą już w przyszłości dostawać od Ciebie mailingu.
Uwaga! Dodając kontakt w tym miejscu, wypisujesz go ze wszystkich dostępnych list mailingowych. Na ten moment przy ręcznym wypisywaniu kontaktu, nie ma możliwości wybrania tylko określonej listy, z której kontakt zostanie usunięty.
W każdym momencie możesz jednak przywrócić kontakt do listy odbiorców, jeśli klient zmieni zdanie i wyrazi zgodę na otrzymywanie od Ciebie mailingu.
Po prostu wejdź w listę unsubscribe (Emailing > Kampanie e-mailowe>Lista unsubscribe) i wykasuj dany kontakt z listy za pomocą przycisku Usuń.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz