Dlaczego nie mogę przełączać się między Sugesterem i Fakturownią mimo że mam włączoną integrację?
Utworzono:
2019-06-28
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 2065
Jeśli korzystasz z integracji z programem Fakturownia.pl, zapewne zauważyłeś, jak dużym plusem jest możliwość przełączania się między kontami, bez konieczności przelogowania się. Tym sposobem możesz szybko przejść z jednego programu do drugiego i znaleźć potrzebne informacje. Wystarczy, że na głównym panelu w Sugesterze lub Fakturowni klikniesz w button Faktury/CRM:


Czasem jednak może wystąpić problem z przełączaniem się. Wtedy, próbując przejść z Sugestera do Fakturowni, możesz otrzymać taki komunikat:

W tym wypadku najbardziej prawdopodobną przyczyną problemu są różne loginy w Sugesterze i Fakturowni. Aby przełączać się między programami, loginy muszą identyczne w obu programach.
Pamiętaj, że w Fakturowni loginem musi być adres e-mail, więc jeśli chcesz przełączać się między CRM i fakturami, w Sugesterze login również musi być adresem e-mail.
Aby zweryfikować ustawienia, wejdź w Ustawienia > Ustawienia konta > Integracje. W sekcji Integracja z Fakturownia.pl kliknij na Użytkownicy. Zobaczysz tu listę użytkowników z Sugestera i Fakturowni, którzy nie zostali poprawnie sparowani:

Aby to zmienić, wejdź w Sugesterze w Ustawienia > Użytkownicy > Edycja użytkownika, i w polu Login wprowadź adres e-mail taki sam, jak masz w Fakturowni:

Po zapisaniu zmian wejdź ponownie w Ustawienia > Ustawienia konta > Integracje > sekcja Użytkownicy i upewnij się, że tym razem sparowanie przebiegło poprawnie. Jeśli tak będzie, zobaczysz komunikat:



Czasem jednak może wystąpić problem z przełączaniem się. Wtedy, próbując przejść z Sugestera do Fakturowni, możesz otrzymać taki komunikat:

W tym wypadku najbardziej prawdopodobną przyczyną problemu są różne loginy w Sugesterze i Fakturowni. Aby przełączać się między programami, loginy muszą identyczne w obu programach.
Pamiętaj, że w Fakturowni loginem musi być adres e-mail, więc jeśli chcesz przełączać się między CRM i fakturami, w Sugesterze login również musi być adresem e-mail.
Aby zweryfikować ustawienia, wejdź w Ustawienia > Ustawienia konta > Integracje. W sekcji Integracja z Fakturownia.pl kliknij na Użytkownicy. Zobaczysz tu listę użytkowników z Sugestera i Fakturowni, którzy nie zostali poprawnie sparowani:

Aby to zmienić, wejdź w Sugesterze w Ustawienia > Użytkownicy > Edycja użytkownika, i w polu Login wprowadź adres e-mail taki sam, jak masz w Fakturowni:


Po zapisaniu zmian wejdź ponownie w Ustawienia > Ustawienia konta > Integracje > sekcja Użytkownicy i upewnij się, że tym razem sparowanie przebiegło poprawnie. Jeśli tak będzie, zobaczysz komunikat:

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz