Zliczanie klików w linki z maila wysłanego w kampanii e-mailowej
Utworzono:
2016-09-22
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Liczba odwiedzin posta: 2341
Wysyłka newslettera czy po prostu maila do wielu odbiorców z systemu Sugester pozwala na sprawdzenie kto kliknął w linki dodane do wiadomości.
Już po wysłaniu kampanii - w statystykach dotyczących kampanii można zobaczyć dane o klikach w linki z wiadomości. Są one podzielone dostępne zarówno w postaci zbiorczej jak i w rozróżnieniu na konkretnych odbiorców/klientów
Informacja, czy dany klient kliknął (ile razy i w który konkretnie) link zamieszczony w wiadomość z e-malingu będzie zapisana w jego karcie klienta w CRM.
Poniżej przykład aktywności związanych z kampanią na karcie klienta w CRM:
Więcej odnośnie zliczania kliknięć w przypadku wysyłki pojedynczej wiadomości można przeczytać na tej stronie pomocy → Sprawdzanie czy odbiorca kliknął w linki zawarte w wiadomości
Już po wysłaniu kampanii - w statystykach dotyczących kampanii można zobaczyć dane o klikach w linki z wiadomości. Są one podzielone dostępne zarówno w postaci zbiorczej jak i w rozróżnieniu na konkretnych odbiorców/klientów
Informacja, czy dany klient kliknął (ile razy i w który konkretnie) link zamieszczony w wiadomość z e-malingu będzie zapisana w jego karcie klienta w CRM.
Poniżej przykład aktywności związanych z kampanią na karcie klienta w CRM:
- (1) Wiadomość/newsletter została wysłana do klienta
- (2) Klient otworzył wiadomość
- (3 i 4) Klient kliknął w link umieszczony w wiadomości
Więcej odnośnie zliczania kliknięć w przypadku wysyłki pojedynczej wiadomości można przeczytać na tej stronie pomocy → Sprawdzanie czy odbiorca kliknął w linki zawarte w wiadomości
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz