Zliczanie klików w linki z maila wysłanego w kampanii e-mailowej

Utworzono: 2016-09-22
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09

Liczba odwiedzin posta: 2317

Wysyłka newslettera czy po prostu maila do wielu odbiorców z systemu Sugester pozwala na sprawdzenie kto kliknął w linki dodane do wiadomości.

Już po wysłaniu kampanii - w statystykach dotyczących kampanii można zobaczyć dane o klikach w linki z wiadomości. Są one podzielone dostępne zarówno w postaci zbiorczej jak i w rozróżnieniu na konkretnych odbiorców/klientów
Informacja, czy dany klient kliknął (ile razy i w który konkretnie) link zamieszczony w wiadomość z e-malingu będzie zapisana w jego karcie klienta w CRM.

Poniżej przykład aktywności związanych z kampanią na karcie klienta w CRM:
  • (1) Wiadomość/newsletter została wysłana do klienta
  • (2) Klient otworzył wiadomość
  • (3 i 4) Klient kliknął w link umieszczony w wiadomości
mass mailing open click tracking


Więcej odnośnie zliczania kliknięć w przypadku wysyłki pojedynczej wiadomości można przeczytać na tej stronie pomocy →  Sprawdzanie czy odbiorca kliknął w linki zawarte w wiadomości
 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz