Dane wrażliwe na karcie klienta
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 3071
Sugester daje Ci możliwość zarządzania dostępem do danych wrażliwych Twoich klientów. Danymi wrażliwymi nazywamy w systemie adres email, adres pocztowy oraz numer telefonu. Dzięki tej opcji decydujesz do jakich informacji w profilu klienta ma dostęp Twój pracownik.
Możesz włączyć opcję ukrywania danych wrażliwych dla wszystkich klientów na Twoim koncie lub tylko dla wybranych rekordów.
Aktywowanie opcji ukrywania danych wrażliwych
Aby włączyć opcję dla całego konta, wejdź w Ustawienia > Konfiguracja CRM i zaznacz checkbox Ukryj dane wrażliwe:
Jeśli chcesz aktywować funkcję tylko dla wybranych klientów, wejdź w zakładkę CRM > Klienci, wybierz z listy konkretnego klienta, kliknij Edytuj w prawym górnym rogu, rozwiń Więcej opcji i zaznacz checkbox Dane wrażliwe. Kliknij Zapisz.
Dostęp użytkownika do danych wrażliwych
Jeśli chcesz ograniczyć użytkownikowi dostęp do danych wrażliwych klientów, nie wystarczy tylko aktywowanie opcji. Musisz nadać takiemu użytkownikowi odpowiednią rolę z określonymi uprawnieniami. W tym celu wejdź w Ustawienia > Użytkownicy > Role > Dodaj nową rolę i stwórz rolę, która NIE BĘDZIE miała zaznaczonego chceckboxa Dostęp do danych kontaktowych oraz Kontakty w sekcji Klienci.
Pamiętaj! Role są dostępne od planu Max.
Taka konfiguracja spowoduje, że użytkownik będzie widział na karcie klienta wszystkie informacje oprócz adresu email, adresu pocztowego oraz numeru telefonu.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Komentarze
Dodaj komentarz