Nowości w Sugesterze: spójniki OR/AND w filtrach, rozszerzenie raportu "Użytkownicy" oraz widget najpopularniejszych wpisów w bazie wiedzy
Utworzono:
2016-10-07
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-01
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-01
Liczba odwiedzin posta: 2507
Jak zawsze w piątek dzielimy się z Wami nowościami w Sugesterze. Informujemy o przydatnych funkcjach, które jeszcze bardziej ułatwią Wam pracę z programem. Zapraszamy do lektury!
Cały czas udoskonalamy działanie filtrów. W zeszłym tygodniu dodaliśmy opcję tworzenia filtrów w sposób bardziej szczegółowych, dodając możliwość korzystania ze reguły OR lub AND. W tym tygodniu dodatkowo pojawił się w filtrach chcekbox Używaj spójników. Tylko zaznaczając ten checkbox spójniki OR i AND zadziałają.
Więcej na ten temat w artykule Filtrowanie wiadomości/zadań zawierających jakiś wyraz lub wyrazy (OR/AND).
Ta opcja przyda Wam się jeśli chcecie np. ustawić kilka filtrów dla jednego adresu nadawcy. Dzięki priorytetom można ustalić, który filtr ma dla nas większe znaczenie i które wiadomości powinny być sortowane w pierwszej kolejności. Im większa cyfra, tym większy jest priorytet danego filtru. Jeśli mamy ustawione dwa filtry z tego samego adresu nadawcy np. powiadomienia@sugester.pl, dwóch różnych użytkowników, do których maile mają być przypisane i tylko w jednym wypełnione pole Tytuł - np. Zlecenia, to jeśli zaznaczymy, że filtr z tytułem ma priorytet - 5, a filtr z pustym tytułem - 1, to najpierw system będzie filtrował wiadomości z tytułem Zlecenia.
Wszystko na temat działania filtrów w sekcji Filtry.
Za radą naszych klientów dodaliśmy do raportu Użytkownicy, dwie nowe kolumny - Operator i Klient. Dzięki temu wiadomości dotyczące zadań w teamie będą jeszcze bardziej czytelne i szczegółowe. Możesz w łatwy sposób przejść od razu do klienta, którego zadania przeglądasz w raporcie.
Użytkownicy korzystający z modułu Bazy Wiedzy zyskują prosty sposób, na to, aby użytkownicy ich systemów w łatwiejszy sposób (bez przechodzenia do dedykowanej podstrony z wpisami) mogli sprawdzić najczęściej odwiedzane (najpopularniejsze) wpisy z ich Bazy Wiedzy.
Popup widgetu zawiera również wyszukiwarkę, która po wpisaniu zapytania i zatwierdzenia prowadzi bezpośrednio na listę wyników wyszukiwania w bazie wiedzy.
Kod widgetu do wklejenia na stronę można pobrać w menu Ustawienia > Konfiguracja Bazy Wiedzy > Zakładka na stronę
Jeżeli wcześniej korzystaliśmy również z Forum Sugestii (które jest połączone z bazą wiedzy), to widget z forum sugestii może zostać wzbogacony o przełączalną opcję podglądu najpopularniejszych wpisów z powiązanej Bazy Wiedzy.
1. Nowy chcekbox w filtrach
Cały czas udoskonalamy działanie filtrów. W zeszłym tygodniu dodaliśmy opcję tworzenia filtrów w sposób bardziej szczegółowych, dodając możliwość korzystania ze reguły OR lub AND. W tym tygodniu dodatkowo pojawił się w filtrach chcekbox Używaj spójników. Tylko zaznaczając ten checkbox spójniki OR i AND zadziałają.
Więcej na ten temat w artykule Filtrowanie wiadomości/zadań zawierających jakiś wyraz lub wyrazy (OR/AND).
2. Priorytety w filtrach
Ta opcja przyda Wam się jeśli chcecie np. ustawić kilka filtrów dla jednego adresu nadawcy. Dzięki priorytetom można ustalić, który filtr ma dla nas większe znaczenie i które wiadomości powinny być sortowane w pierwszej kolejności. Im większa cyfra, tym większy jest priorytet danego filtru. Jeśli mamy ustawione dwa filtry z tego samego adresu nadawcy np. powiadomienia@sugester.pl, dwóch różnych użytkowników, do których maile mają być przypisane i tylko w jednym wypełnione pole Tytuł - np. Zlecenia, to jeśli zaznaczymy, że filtr z tytułem ma priorytet - 5, a filtr z pustym tytułem - 1, to najpierw system będzie filtrował wiadomości z tytułem Zlecenia.
Wszystko na temat działania filtrów w sekcji Filtry.
3. Nowe kolumny w raporcie Użytkownicy
Za radą naszych klientów dodaliśmy do raportu Użytkownicy, dwie nowe kolumny - Operator i Klient. Dzięki temu wiadomości dotyczące zadań w teamie będą jeszcze bardziej czytelne i szczegółowe. Możesz w łatwy sposób przejść od razu do klienta, którego zadania przeglądasz w raporcie.
4. Widget najpopularniejszych wpisów z bazy wiedzy
Użytkownicy korzystający z modułu Bazy Wiedzy zyskują prosty sposób, na to, aby użytkownicy ich systemów w łatwiejszy sposób (bez przechodzenia do dedykowanej podstrony z wpisami) mogli sprawdzić najczęściej odwiedzane (najpopularniejsze) wpisy z ich Bazy Wiedzy.
Popup widgetu zawiera również wyszukiwarkę, która po wpisaniu zapytania i zatwierdzenia prowadzi bezpośrednio na listę wyników wyszukiwania w bazie wiedzy.
Kod widgetu do wklejenia na stronę można pobrać w menu Ustawienia > Konfiguracja Bazy Wiedzy > Zakładka na stronę
Jeżeli wcześniej korzystaliśmy również z Forum Sugestii (które jest połączone z bazą wiedzy), to widget z forum sugestii może zostać wzbogacony o przełączalną opcję podglądu najpopularniejszych wpisów z powiązanej Bazy Wiedzy.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz