Tworzenie zadania z poziomu VOIP
Utworzono:
2017-01-13
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 2517
Aby obsługa klienta była jeszcze bardziej efektywna, a czas niezbędnych działań skrócony do minimum, w Sugesterze istnieje możliwość dodawania zadań na kliencie bezpośrednio z poziomu modułu VOIP. Dzięki temu oszczędzasz czas i jesteś pewny, że żadne ważne informacje nie umkną Twojej uwadze. Żeby dodać zadanie po skończonej rozmowie z klientem albo jeszcze podczas jej trwania, wystarczy kliknąć ikonkę klucza po prawej stronie a liście rozmów w VOIP, a następnie wybrać Dodaj zadanie do rozmowy. Pojawi się okno do stworzenia zadania. Po zapisaniu zmian zadanie będzie dostępne w zakładce zadania oraz w inboxie osoby przypisanej do tego zadania.
Dodatkowo, wchodząc w szczegóły zadania, będziesz widział notatkę, jaka została stworzona przy okazji rozmowy z klientem. Dzięki temu nie będziesz musiał przełączać się między modułami, a wszystkie ważne informacje dotyczące zadania będziesz miał pod ręką.
Dodatkowo, wchodząc w szczegóły zadania, będziesz widział notatkę, jaka została stworzona przy okazji rozmowy z klientem. Dzięki temu nie będziesz musiał przełączać się między modułami, a wszystkie ważne informacje dotyczące zadania będziesz miał pod ręką.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz