SMS - wysyłanie kampanii i pojedynczych SMSów
Utworzono:
2017-03-16
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-17
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-17
Liczba odwiedzin posta: 5023
Aby korzystać z opcji wysyłki SMS musimy aktywować integrację z SMSAPI (opcje aktywacji tej integracji znajdziemy w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Integracje).
![smsing0](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/cdn1.sugester.com/s/sugester/files/pomoc/smsing0.png)
Dokładniejszy opis włączania integracji znajdziemy tutaj: https://pomoc.sugester.pl/4591918-Integracja-z-SMSAPI .
1. Wysyłanie pojedynczych SMSów
Aby wysłać zwykły SMS do klienta, przechodzimy na jego kartę w CRM, a następnie rozwijamy menu kontekstowe wybranego kontaktu i wybieramy "Wyślij SMS". Tak wysłany SMS jest odnotowany na timeline danego klienta.
![wysylka sms](https://files.intum.com/s/sugester/files/30646/wysylka-sms.png)
2. Kampanie SMS
Aby wysłać kampanię SMS można najpierw oznaczyć wybraną grupę użytkowników za pomocą nowego tagu, filtru lub wkleić samą listę z numerami telefonu podczas wysłania smsingu.
1. Tworzenie listy odbiorców
Listę odbiorców możesz stworzyć przy pomocy tagu bądź filtru. Dokładny opis znajdziesz w artykule: Tworzenie listy odbiorców na podstawie tagu i filtru2. Wysyłanie smsingu
Gdy mamy już otagowaną pewną grupę klientów możemy wysyłać im kampanię sms.
Przechodzimy do menu E-mailing i z dostępnych opcji wybieramy "Kampania sms" (wiemy, że nazwy zakładek mogą być w tym momencie mylące, dlatego w przyszłości planujemy zmienić ich nazwy, aby były bardziej trafne).
![smsing1](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/cdn1.sugester.com/s/sugester/files/pomoc/smsing1.png)
Przechodzimy do ekranu tworzenia nowej wiadomości.
3. Statystyki kampanii
Po wysłaniu kampanii wyświetlą się statystyki, informujące do ilu klientów nasza wiadomość dotarła:
![smsing3](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/cdn1.sugester.com/s/sugester/files/pomoc/smsing3.png)
Na karcie klienta w polu "Aktywności systemowe" znajdziemy informację o każdej kampanii sms, którą wysłaliśmy. Możemy tu też sprawdzić treść wysłanej kampanii:
![sms aktywnosci na karcie klienta](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/cdn1.sugester.com/s/sugester/files/pomoc/sms-aktywnosci-na-karcie-klienta.png)
Ważne!
Numer telefonu może być zapisany w różnym formacie: ze spacjami, z myślnikami lub ciągiem. Dla naszego systemu nie jest to problemem - wiadomości zostaną poprawnie wysłane bez względu na sposób zapisania numeru.
Ta funkcja jest dostępna od planu MAX.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz