SMS - wysyłanie kampanii i pojedynczych SMSów
Utworzono:
2017-03-16
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-17
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-17
Liczba odwiedzin posta: 5374
Aby korzystać z opcji wysyłki SMS musimy aktywować integrację z SMSAPI (opcje aktywacji tej integracji znajdziemy w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Integracje).

Dokładniejszy opis włączania integracji znajdziemy tutaj: https://pomoc.sugester.pl/4591918-Integracja-z-SMSAPI .
1. Wysyłanie pojedynczych SMSów
Aby wysłać zwykły SMS do klienta, przechodzimy na jego kartę w CRM, a następnie rozwijamy menu kontekstowe wybranego kontaktu i wybieramy "Wyślij SMS". Tak wysłany SMS jest odnotowany na timeline danego klienta.

2. Kampanie SMS
Aby wysłać kampanię SMS można najpierw oznaczyć wybraną grupę użytkowników za pomocą nowego tagu, filtru lub wkleić samą listę z numerami telefonu podczas wysłania smsingu.
1. Tworzenie listy odbiorców
Listę odbiorców możesz stworzyć przy pomocy tagu bądź filtru. Dokładny opis znajdziesz w artykule: Tworzenie listy odbiorców na podstawie tagu i filtru2. Wysyłanie smsingu
Gdy mamy już otagowaną pewną grupę klientów możemy wysyłać im kampanię sms.
Przechodzimy do menu E-mailing i z dostępnych opcji wybieramy "Kampania sms" (wiemy, że nazwy zakładek mogą być w tym momencie mylące, dlatego w przyszłości planujemy zmienić ich nazwy, aby były bardziej trafne).

Przechodzimy do ekranu tworzenia nowej wiadomości.
3. Statystyki kampanii
Po wysłaniu kampanii wyświetlą się statystyki, informujące do ilu klientów nasza wiadomość dotarła:

Na karcie klienta w polu "Aktywności systemowe" znajdziemy informację o każdej kampanii sms, którą wysłaliśmy. Możemy tu też sprawdzić treść wysłanej kampanii:

Ważne!
Numer telefonu może być zapisany w różnym formacie: ze spacjami, z myślnikami lub ciągiem. Dla naszego systemu nie jest to problemem - wiadomości zostaną poprawnie wysłane bez względu na sposób zapisania numeru.
Ta funkcja jest dostępna od planu MAX.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz