SMS - wysyłanie kampanii i pojedynczych SMSów

Utworzono: 2017-03-16
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-17

Liczba odwiedzin posta: 5228


Aby korzystać z opcji wysyłki SMS musimy aktywować integrację z SMSAPI (opcje aktywacji tej integracji znajdziemy w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Integracje).

smsing0

Dokładniejszy opis włączania integracji znajdziemy tutaj: https://pomoc.sugester.pl/4591918-Integracja-z-SMSAPI .
 

1. Wysyłanie pojedynczych SMSów


Aby wysłać zwykły SMS do klienta, przechodzimy na jego kartę w CRM, a następnie rozwijamy menu kontekstowe wybranego kontaktu i wybieramy "Wyślij SMS". Tak wysłany SMS jest odnotowany na timeline danego klienta.

wysylka sms

2. Kampanie SMS


Aby wysłać kampanię SMS można najpierw oznaczyć wybraną grupę użytkowników za pomocą nowego tagu, filtru lub wkleić samą listę z numerami telefonu podczas wysłania smsingu.

1. Tworzenie listy odbiorców

Listę odbiorców możesz stworzyć przy pomocy tagu bądź filtru. Dokładny opis znajdziesz w artykule: Tworzenie listy odbiorców na podstawie tagu i filtru

2. Wysyłanie smsingu


Gdy mamy już otagowaną pewną grupę klientów możemy wysyłać im kampanię sms.

Przechodzimy do menu E-mailing i z dostępnych opcji wybieramy "Kampania sms" (wiemy, że nazwy zakładek mogą być w tym momencie mylące, dlatego w przyszłości planujemy zmienić ich nazwy, aby były bardziej trafne).

smsing1

Przechodzimy do ekranu tworzenia nowej wiadomości.

smsing2

W tym momencie wpisujemy nazwę kampanii, wybieramy listę klientów (tag), do których wysyłamy wiadomość oraz wpisujemy jej treść.

3. Statystyki kampanii


Po wysłaniu kampanii wyświetlą się statystyki, informujące do ilu klientów nasza wiadomość dotarła:

smsing3
Na karcie klienta w polu "Aktywności systemowe" znajdziemy informację o każdej kampanii sms, którą wysłaliśmy. Możemy tu też sprawdzić treść wysłanej kampanii:

sms aktywnosci na karcie klienta

Ważne!
Numer telefonu może być zapisany w różnym formacie:  ze spacjami, z myślnikami lub ciągiem. Dla naszego systemu nie jest to problemem - wiadomości zostaną poprawnie wysłane bez względu na sposób zapisania numeru.

Ta funkcja jest dostępna od planu MAX.

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz