Poznaj nowe funkcje systemu: Łączenie maili wysłanych do wielu oraz kolory w statusach klientów
Utworzono:
2017-05-26
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Liczba odwiedzin posta: 3103
W tym tygodniu mamy dla Was dwie nowe funkcje. Być może nieco skromniej niż zwykle, ale to dlatego, że szykujemy kilka bardziej zaawansowanych funkcjonalności, które pojawią się niedługo. Standardowo poinformujemy Was o wszystkich nowinkach.
1. Łączenie tych samych maili wysłanych do różnych userów
Pewnie nie raz zdarzyło Wam się, że zniecierpliwiony klient wysyłał do wszystkich możliwych osób w firmie tego samego maila w nadziei, że jego sprawa zostanie szybciej załatwiona. Jak wiadomo takie sytuacje nie tylko nie przyspieszają rozwiązania, ale też wprowadzają dezorganizację w zespole. A ponieważ Sugester ma rozwiązywać takie problemy, wprowadziliśmy opcję, dzięki której te same maile wysłane do różnych pracowników połączą się w jeden wątek. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zajrzyjcie do artykułu Łączenie tych samych maili wysłanych do różnych userów.
2. Kolory w statusach klientów
Po statusach maili i zadań, przyszła kolej na statusy klientów. Tutaj również możecie ustalić jaki kolor ma mieć każdy status, którym opisujecie klienta. Wszystkie ustawienia dotyczące kolorów statusów opisuje artykuł Kolory statusów dla maili, zadań, interesów i klientów.
1. Łączenie tych samych maili wysłanych do różnych userów
Pewnie nie raz zdarzyło Wam się, że zniecierpliwiony klient wysyłał do wszystkich możliwych osób w firmie tego samego maila w nadziei, że jego sprawa zostanie szybciej załatwiona. Jak wiadomo takie sytuacje nie tylko nie przyspieszają rozwiązania, ale też wprowadzają dezorganizację w zespole. A ponieważ Sugester ma rozwiązywać takie problemy, wprowadziliśmy opcję, dzięki której te same maile wysłane do różnych pracowników połączą się w jeden wątek. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zajrzyjcie do artykułu Łączenie tych samych maili wysłanych do różnych userów.
2. Kolory w statusach klientów
Po statusach maili i zadań, przyszła kolej na statusy klientów. Tutaj również możecie ustalić jaki kolor ma mieć każdy status, którym opisujecie klienta. Wszystkie ustawienia dotyczące kolorów statusów opisuje artykuł Kolory statusów dla maili, zadań, interesów i klientów.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz