Podczas logowania wpisałam kilka razy złe hasło i konto się zablokowało. Co mam teraz zrobić?
                                        
                                            Utworzono:  
                                            2021-06-09
                                            
Ostatnia aktualizacja: 2021-07-04
                                                                                                     
                                    Ostatnia aktualizacja: 2021-07-04
              
                                      
                                      
                                     
                                      
                                        
                                            Liczba odwiedzin posta: 930
                                        
                                                                            
                                     
                                    
                                    
                                                      
                                    
                                    Po kilkukrotnym wpisaniu niewłaściwego hasła do logowania konto blokuje się. Blokada jest czasowa i po 5 minutach można ponownie wpisać hasło do logowania.
 
                                  
                                  
										
                                  
                                
 
                                
                                Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót

Dodaj komentarz