Pominięcie filtra spamowego dla adresów z listy kontaktów
Utworzono:
2021-06-16
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 1265
Może się zdarzyć, że maile, które przychodzą do Sugestera są oznaczone jako spam, choć wcale nie są to tego typu wiadomości. Dzieje się tak z różnych powodów, np nadawca może nie mieć ustawionego rekordu SPF bądź wiadomość, którą wysłał jest uznana za groźną.
Jeśli zdarzy się taki przypadek, możesz wejść w Ustawienia -> Konfiguracja poczty. Na samym dole strony znajduje się checkbox "Pomiń blokadę spam dla adresów ze swoich kontaktów". Zaznacz go i zapisz.
Następnie dodaj nadawcę takich wiadomości do swojej listy kontaktów.
Od tej pory żadnej mail przychodzący z tego adresu nie będzie uznany jako spam.
Jeśli zdarzy się taki przypadek, możesz wejść w Ustawienia -> Konfiguracja poczty. Na samym dole strony znajduje się checkbox "Pomiń blokadę spam dla adresów ze swoich kontaktów". Zaznacz go i zapisz.
Następnie dodaj nadawcę takich wiadomości do swojej listy kontaktów.
Od tej pory żadnej mail przychodzący z tego adresu nie będzie uznany jako spam.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz