Dodanie notatki do karty klienta
                                        
                                            Utworzono:  
                                            2021-08-17
                                            
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
                                                                                                     
                                    Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
              
                                      
                                      
                                     
                                      
                                        
                                            Liczba odwiedzin posta: 1722
                                        
                                                                            
                                     
                                    
                                    
                                                      
                                    Notatka to prosta informacja, którą dodajemy jeśli chcemy dodać jakiś komentarz do karty klienta. Możemy jej użyć np. jeśli przyznajemy komuś rabat i w notatce wpisujemy wiadomość dla naszych współpracowników, dlaczego przyznaliśmy komuś rabat. Notatki pomagają w opisie specyfiki naszego kontrahenta. Pracownik, który wyświetli kartę klienta, będzie mógł przeczytać notatkę, co ułatwi mu pracę z tym klientem.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót


Dodaj komentarz