Dodanie tagu do karty klienta
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Dodanie tagu do karty klienta
Tagowanie klientów pomaga w podziale bazy klientów na grupy. Grupy mogą być tworzone dowolnie. Mogą to być kontrahenci oznaczeni jako np. "targi-2020-Kraków" lub "branża-IT" albo "super-klient". Tagi można tworzyć dowolnie, wg własnego systemu pracy lub wg określonych procedur.
Tag można dodać indywidualnie na karcie klienta oraz masowo na liście klientów.
Aby masowo dodać tag na liście, taki tag musi być najpierw dodany, ponieważ masowe tagowanie na liście klientów opiera się na już istniejącym tagu. Pracując na karcie klienta możemy stworzyć nowy tag.
Dodane tagi zaczynają tworzyć listę, którą zarządza administrator konta.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz