Użytkownik zalogował się na konto, jednak nie widzi danych. Dlaczego?
Utworzono:
2021-08-19
Ostatnia aktualizacja: 2021-08-24
Ostatnia aktualizacja: 2021-08-24
Liczba odwiedzin posta: 837
W takiej sytuacji należy sprawdzić czy zgadza się adres konta. Adres znajduje sie w pasku url przeglądarki i ma postać: nazwakonta.sugester.pl.
Często zdarza się, że user zamiast zalogować się na konto zakłada nowe konto. Nie zobaczy wtedy danych z właściwego konta.
W takim wypadku należy nowe konto usunąć.
Jeśli adres konta się zgadza najprawdopodobniej to kwestia ustawień dostępów - trzeba sprawdzić konfigurację działów i ról.
Często zdarza się, że user zamiast zalogować się na konto zakłada nowe konto. Nie zobaczy wtedy danych z właściwego konta.
W takim wypadku należy nowe konto usunąć.
Jeśli adres konta się zgadza najprawdopodobniej to kwestia ustawień dostępów - trzeba sprawdzić konfigurację działów i ról.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz