Aktualizacja czatu - przejście do listy odpowiedzi

Utworzono: 2021-09-13
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-23
Liczba odwiedzin posta: 1047

Chcąc zachować odpowiedni standard obsługi naszych klientów często tworzymy wytyczne komunikacji z klientem. Staramy się, aby nasz klient był jak najlepiej zaopiekowany.
Rozmawiając z klientami chcemy aby byli jak najlepiej zaopiekowani i żeby otrzymali odpowiedź jak najszybciej. 

Często zadawane pytania powtarzają się, więc dobrą praktyką jest stworzenie bazy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Tutaj Sugester wychodzi na przeciw, udostępniając opcję "Szablonu odpowiedzi".

Pracując na danym czacie mieliśmy podgląd tylko danej listy szablonów. Teraz dzięki opcji "Edytuj szablony odpowiedzi", możemy przejść do listy odpowiedzi dla wszystkich czatów.

Zrzut ekranu 2021 09 13 o 15



Więcej informacji mnożna znaleźć w poście "Lista szablonów odpowiedzi"

 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz