Poznaj nowe funkcje systemu: własne raporty projektów, łatwiejsze zarządzanie folderami, nowe mozliwości formularzy
Utworzono:
2017-07-28
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Liczba odwiedzin posta: 1944
Sprawdźcie jakie nowe funkcje możecie już dziś wprowadzić w swojej firmie Zapraszamy do lektury!
Po klientach i interesach przyszła kolej na projekty. Od teraz możecie do woli tworzyć raporty na podstawie danych zawartych w projekcie. Szablonów raportów może być wiele, każdy dostosowany do potrzeb pracownika, który będzie z niego korzystał. Dajemy Wam do dyspozycji cały spis zmiennych, dzięki którym stworzycie dokument pokazujący statystyki związane z prowadzonymi w Waszej firmie projektami. Zajrzyjcie do artykułu Szablony dokumentów, żeby dowiedzieć się jak stworzyć w Sugesterze swój pierwszy raport projektów!
To będzie na pewno dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy przenieśli się do nas z Outlooka lub Thunderbirda i przyzwyczajeni są do pracy głównie na folderach. Słuchając Waszych sugestii usprawniliśmy i znacznie ułatwiliśmy zarządzanie folderami w naszym systemie. Dlatego teraz możecie łatwiej przenosić wiadomości do folderów, przekazywać innym pracownikom lub po prostu je archiwizować. Chcecie dowiedzieć się więcej jak to u nas teraz działa? Przeczytajcie w naszej bazie wiedzy artykuł Foldery w inboxie.
Wprowadziliśmy do naszych formularzy niewielkie zmiany, które mają wielkie znaczenie :) Mowa przede wszystkim o możliwości zarządzania dostępem do danych wrażliwych, jakie znajdują się w formularzu wysłanym przez klienta. Dla mniej wtajemniczonych - danymi wrażliwymi nazywamy dane kontaktowe klienta, czyli adres email oraz numer telefonu. Funkcja ta przydaje się np w sytuacji, kiedy jeden pracownik jest oddelegowany do analizy i wstępnej obsługi formularza, a do kontaktu z klientem wyznaczony jest już ktoś inny z Waszego teamu.
Dodatkowo wprowadziliśmy małego fixa, o którym warto powiedzieć, mianowicie - klikając w link do formularza na karcie klienta, system przenosi Was do wyników tylko tego jednego formularza, a nie tak jak wcześniej do listy wyników wszystkich formularzy.
Więcej na temat formularzy znajdziecie w poście Tworzenie formularzy.
Jeśli jeszcze nie zauważyliście, to przy tworzeniu automatycznych kampanii mailingowych pojawił się dodatkowy checkbox Wysyłka tylko raz na dany email.
Opcja ta jest zaznaczona domyślnie przy emailingu automatycznym. Ponieważ listy mailingowe są dynamiczne i codziennie może przybyć kilku nowych odbiorców, system sprawdza, do kogo wysłał już mailing i przy następnej wysyłce rozsyła wiadomość tylko do tych adresatów, którzy jej jeszcze nie otrzymali.
Często zdarza się jednak tak, że chcecie wysyłać daną kampanię za każdym razem do tej samej grupy odbiorców, na przykład jeśli prowadzicie biuro rachunkowe i co miesiąc chcecie przypominać swoim klientom o zapłaceniu składek. Sugester umożliwia Wam wysyłanie cyklicznych kampanii do tych samych adresatów. Wystarczy, że checkbox Wysyłka tylko raz na dany email zostawicie odznaczony.
Jeśli jeszcze nie korzystaliście z naszej opcji mass mailingu, najwyższa pora! Sprawdźcie jak to działa, mamy cała kategorię Email marketing w naszej bazie wiedzy, która przybliży Wam działanie usługi.
1. Własne raporty projektów
Po klientach i interesach przyszła kolej na projekty. Od teraz możecie do woli tworzyć raporty na podstawie danych zawartych w projekcie. Szablonów raportów może być wiele, każdy dostosowany do potrzeb pracownika, który będzie z niego korzystał. Dajemy Wam do dyspozycji cały spis zmiennych, dzięki którym stworzycie dokument pokazujący statystyki związane z prowadzonymi w Waszej firmie projektami. Zajrzyjcie do artykułu Szablony dokumentów, żeby dowiedzieć się jak stworzyć w Sugesterze swój pierwszy raport projektów!
2. Łatwiejsze zarządzanie folderami w inboxie
To będzie na pewno dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy przenieśli się do nas z Outlooka lub Thunderbirda i przyzwyczajeni są do pracy głównie na folderach. Słuchając Waszych sugestii usprawniliśmy i znacznie ułatwiliśmy zarządzanie folderami w naszym systemie. Dlatego teraz możecie łatwiej przenosić wiadomości do folderów, przekazywać innym pracownikom lub po prostu je archiwizować. Chcecie dowiedzieć się więcej jak to u nas teraz działa? Przeczytajcie w naszej bazie wiedzy artykuł Foldery w inboxie.
3. Nowe możliwości formularzy
Wprowadziliśmy do naszych formularzy niewielkie zmiany, które mają wielkie znaczenie :) Mowa przede wszystkim o możliwości zarządzania dostępem do danych wrażliwych, jakie znajdują się w formularzu wysłanym przez klienta. Dla mniej wtajemniczonych - danymi wrażliwymi nazywamy dane kontaktowe klienta, czyli adres email oraz numer telefonu. Funkcja ta przydaje się np w sytuacji, kiedy jeden pracownik jest oddelegowany do analizy i wstępnej obsługi formularza, a do kontaktu z klientem wyznaczony jest już ktoś inny z Waszego teamu.
Dodatkowo wprowadziliśmy małego fixa, o którym warto powiedzieć, mianowicie - klikając w link do formularza na karcie klienta, system przenosi Was do wyników tylko tego jednego formularza, a nie tak jak wcześniej do listy wyników wszystkich formularzy.
Więcej na temat formularzy znajdziecie w poście Tworzenie formularzy.
4. Zmiana w ustawieniach kampanii automatycznych
Jeśli jeszcze nie zauważyliście, to przy tworzeniu automatycznych kampanii mailingowych pojawił się dodatkowy checkbox Wysyłka tylko raz na dany email.
Opcja ta jest zaznaczona domyślnie przy emailingu automatycznym. Ponieważ listy mailingowe są dynamiczne i codziennie może przybyć kilku nowych odbiorców, system sprawdza, do kogo wysłał już mailing i przy następnej wysyłce rozsyła wiadomość tylko do tych adresatów, którzy jej jeszcze nie otrzymali.
Często zdarza się jednak tak, że chcecie wysyłać daną kampanię za każdym razem do tej samej grupy odbiorców, na przykład jeśli prowadzicie biuro rachunkowe i co miesiąc chcecie przypominać swoim klientom o zapłaceniu składek. Sugester umożliwia Wam wysyłanie cyklicznych kampanii do tych samych adresatów. Wystarczy, że checkbox Wysyłka tylko raz na dany email zostawicie odznaczony.
Jeśli jeszcze nie korzystaliście z naszej opcji mass mailingu, najwyższa pora! Sprawdźcie jak to działa, mamy cała kategorię Email marketing w naszej bazie wiedzy, która przybliży Wam działanie usługi.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz