Wymuszenie dwustopniowej weryfikacji logowania przez SMS

Utworzono: 2021-11-02
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 148

Aby dbać o bezpieczeństwo danych zebranych w module CRM oraz w pozostałych narzędziach Sugestera dodaliśmy opcję pozwalającą na dodatkowe zabezpieczenie przy logowaniu za pomocą kodu wysyłanego przez SMS.

Opcja ta jest ustawiana dla każdego użytkownika indywidualnie za pomocą odpowiednich pól w jego profilu.  Dodaliśmy jednak narzędzie dla Administratora, dzięki któremu, będzie miał pewność, że wszyscy użytkownicy mają włączoną opcję podwójnego uwierzytelniania za pomocą SMS.

Wymuszenie dwustopniowej weryfikacji, to opcja dostępna tylko dla Administratorów, która znajduje się w Ustawieniach konta.

Uwaga: Opcja wymuszenia dwustopniowej weryfikacji nie pojawi się w "Ustawieniach konta", jeśli Administrator konta nie będzie miał sam włączonej dwustopniowej weryfikacji za pomocą sms. Dlatego ważne jest aby Administrator konta, najpierw ustawił dwustopniowe logowanie na własnym profilu. 

Dopiero po poprawnej konfiguracji profilu właściciela konta w "Ustawieniach konta" pojawi się checkbox - "Wymuś podwójną autoryzację za pomocą sms". 

1

Po oznaczeniu opcji wymuszania otrzymamy komunikat systemowy.

2

Zatwierdzenie komunikatu, zapisuje wymuszenie podwójnej autoryzacji przez SMS.

Użytkownicy, którzy nie mają ustawionej podwójnej autoryzacji przez SMS, nie zalogują się do systemu. Otrzymają jednak komunikat o wprowadzonych zabezpieczeniach.

W takim przypadku, Administrator musi odpowiednio uzupełnić profile użytkowników we współpracy z samymi użytkownikami.

Zrzut ekranu 2021 11 2 o 12

W przypadku, gdy wszyscy użytkownicy mają włączone poprawnie wymuszenie dwustopniowej autoryzacji przez SMS - wprowadzone ustawienie jest niezauważalne. 




 


Powrót


Dodaj komentarz