Zmiana nazwy/prefiksu konta
Utworzono:
2015-05-06
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 3325
Sugester pozwala Ci samodzielnie wybrać nazwę dla swojego konta. Sugerujemy proste rozwiązania np. umieszczenie w nazwie nawiązanie do nazwy firmy.
UWAGA! Zmieniając samą nazwę konta, zmieniasz też adres URL, pod którym znajdziesz od teraz swojego Sugestera oraz nazwy wszystkich podstron tj. bazy wiedzy, forum, portalu klienta, jeśli są aktywne na Twoim koncie. Zmienione zostają również adresy email wszystkich skrzynek pocztowych, które należały do starej domeny i zostają przeniesione do nowej.
Przykładem może być skrzynka helpdesk@ Jeśli Twoje konto nazywało się NOWA-FIRMA.sugester.pl to skrzynka helpdeskowa wyglądała następująco:
helpdesk@nowa-firma.sugester.pl
Po zmianie nazwy konta na np.: TWOJA-NOWA-FIRMA.sugester.pl ulegnie też zmianie domena w skrzynce helpdeskowej i adres tej skrzynki będzie wyglądał następująco:
helpdesk@twoja-nowa-firma.sugester.pl
Zmiany prefiksu konta wpłyną też na dotychczasowe adresy przekierowań, dlatego pamiętaj o zaktualizowaniu adresów przekierowań na Twoim serwerze pocztowym, jeśli korzystasz u nas z przekierowania poczty. Wszystkie informacje na temat ustawienia przekierowań znajdziesz w artykule Odbieranie emaili w Sugester Helpdesk.
Przy zmianie nazwy konta masz też możliwość zmiany adresu email, na który zostało założone konto.Przyda Ci się to, jeśli pierwotnie założyłeś konto w Sugesterze na adres prywatny i chcesz zmienić go na firmowy.
Aby dokonać zmian w nazwie, adresie email oraz adresie Twojego konta w Sugesterze, wejdź w Ustawienia > Ustawienia konta i w okienku Konfiguracja dokonaj zmian.
Aby dokonać zmiany adresu konta, kliknij przycisk Zmień. Pole do wpisania nowego adresu będzie aktywne.
Po dokonanych zmianach kliknij Zapisz.
UWAGA! Zmieniając samą nazwę konta, zmieniasz też adres URL, pod którym znajdziesz od teraz swojego Sugestera oraz nazwy wszystkich podstron tj. bazy wiedzy, forum, portalu klienta, jeśli są aktywne na Twoim koncie. Zmienione zostają również adresy email wszystkich skrzynek pocztowych, które należały do starej domeny i zostają przeniesione do nowej.
Przykładem może być skrzynka helpdesk@ Jeśli Twoje konto nazywało się NOWA-FIRMA.sugester.pl to skrzynka helpdeskowa wyglądała następująco:
helpdesk@nowa-firma.sugester.pl
Po zmianie nazwy konta na np.: TWOJA-NOWA-FIRMA.sugester.pl ulegnie też zmianie domena w skrzynce helpdeskowej i adres tej skrzynki będzie wyglądał następująco:
helpdesk@twoja-nowa-firma.sugester.pl
Zmiany prefiksu konta wpłyną też na dotychczasowe adresy przekierowań, dlatego pamiętaj o zaktualizowaniu adresów przekierowań na Twoim serwerze pocztowym, jeśli korzystasz u nas z przekierowania poczty. Wszystkie informacje na temat ustawienia przekierowań znajdziesz w artykule Odbieranie emaili w Sugester Helpdesk.
Przy zmianie nazwy konta masz też możliwość zmiany adresu email, na który zostało założone konto.Przyda Ci się to, jeśli pierwotnie założyłeś konto w Sugesterze na adres prywatny i chcesz zmienić go na firmowy.
Aby dokonać zmian w nazwie, adresie email oraz adresie Twojego konta w Sugesterze, wejdź w Ustawienia > Ustawienia konta i w okienku Konfiguracja dokonaj zmian.
Aby dokonać zmiany adresu konta, kliknij przycisk Zmień. Pole do wpisania nowego adresu będzie aktywne.
Po dokonanych zmianach kliknij Zapisz.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz