Odbieranie e-maili w Sugester Helpdesk

Utworzono: 2015-05-07
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-09

Liczba odwiedzin posta: 10588

Sugester Helpdesk pozwala usprawnić i przyśpieszyć obsługę e-maili firmowych - można je przydzielać współpracownikom, sprawdzać czas odpowiedzi oraz ich jakość (przeczytaj jak można obsługiwać 100 tysięcy klientów dzięki Sugester Helpdesk w firmie Fakturownia).
 

Aby móc odbierać pocztę w Sugesterze, należy na swojej domenie w ustawieniach skrzynki wpisać odpowiedni adres przekierowania.


W tym celu wystarczy:
  1. wejść w Sugesterze Ustawienia
  2. z rozwijanego menu wybrać Konfiguracja poczty email -> Skrzynki email
  3. następnie wybrać z listy skrzynkę, którą chcemy przekierować
  4. i skopiować Adres przekierowania, który trzeba wkleić w wyznaczonym do tego miejscu w swojej domenie




Po zapisaniu zmian na swojej domenie, każdy mail wysłany przez klienta na skrzynkę, którą właśnie została przekierowana, trafi do Sugestera.

Dzięki takiemu przekierowaniu można dodać do Sugestera wiele skrzynek w różnych domenach, ale z takim samym prefiksem, np.:

biuro@sugester.pl i biuro@fakturownia.pl

Uwaga! Korzystając z tego przekierowania, kopie maili od klienta są również zachowane u dotychczasowego dostawcy poczty.

Można też przekierować MX swojej domeny na Sugestera i wtedy wszystkie maile od razu będą trafiały do inboxu w naszym systemie (bez konieczności przekierowywania). Przy tym rozwiązaniu kopie wiadomości nie zostają zachowane u swojego dostawcy.

Więcej na temat konfiguracji MX znajduje się w artykule Dodanie rekordu MX do domeny


Uwaga: limit wielkości na wiadomości przychodzące wynosi 20 MB (cała wiadomość: treść + załączniki)

Przykłady ustawienia przekierowania dla wybranych dostawców:

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz