Przykład wykorzystania wspólnej skrzynki w organizacji

Utworzono: 2015-08-14
Ostatnia aktualizacja: 2019-07-03
Liczba odwiedzin posta: 1245

Na pewno w Twojej firmie są skrzynki mailowe, które są skrzynkami ogólnymi np info@twojafirma.pl i chcesz, żeby cały dział lub wszyscy pracownicy mieli do nich dostęp. W tym przypadku wystarczy, że w Ustawienia > Konfiguracja poczty >  Skrzynki, w edycji skrzynki pole Użytkownik przypisany pozostawisz puste. Wtedy wszystkie maile, jakie spływają na ten adres będą pojawiać się w zakładce Zgłoszenia w folderze Do przydzielenia, skąd każdy będzie miał do nich wgląd i będzie mógł przydzielić je do siebie lub innego usera.




Podczas odpowiedzi na daną wiadomość - pracownik ma możliwość zmiany adresu z którego odpowiada. Domyślnie jest to adres na który wiadomość została wysłana, jednak pracownik może przełączyć pole Nadawca na swój adres e-mail - wtedy korespondencja będzie już przychodziła bezpośrednio do niego.
Jednak jeżeli odpowie z ogólnego e-maila, wtedy gdy klient odpowie ta wiadomość powędruje znów na wspólny inbox - do przydzielenia


 


Powrót


Komentarze

Remigiusz Skotnik
Remigiusz Skotnik
Witam, jak ustawić aby przychodzące mejle (z przekierowania z gmail) trafiały do Inbox widzianym przez wszystkich,? aktualnie wpadają mejle do podfolderu Do przydzielenia a chciałbym aby wpadały do Inbox.

2017-03-30 09:31

Zgłoś naruszenie zasad

zuzanna
zuzanna
Odpowiedź główna (test)   Dzień dobry,
folder do przydzielenia to właśnie inbox widoczny dla wszystkich pracowników

2019-06-21 13:07

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz