Przykład wykorzystania wspólnej skrzynki w organizacji

Utworzono: 2015-08-14
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 2635

Na pewno w Twojej firmie są skrzynki mailowe, które są skrzynkami ogólnymi np info@twojafirma.pl i chcesz, żeby cały dział lub wszyscy pracownicy mieli do nich dostęp. W tym przypadku wystarczy, że w Ustawienia > Konfiguracja poczty >  Skrzynki, w edycji skrzynki pole Użytkownik przypisany pozostawisz puste. Wtedy wszystkie maile, jakie spływają na ten adres będą pojawiać się w zakładce Zgłoszenia w folderze Do przydzielenia, skąd każdy będzie miał do nich wgląd i będzie mógł przydzielić je do siebie lub innego usera.

screenshot zuzanna test


Podczas odpowiedzi na daną wiadomość - pracownik ma możliwość zmiany adresu z którego odpowiada. Domyślnie jest to adres na który wiadomość została wysłana, jednak pracownik może przełączyć pole Nadawca na swój adres e-mail - wtedy korespondencja będzie już przychodziła bezpośrednio do niego.
Jednak jeżeli odpowie z ogólnego e-maila, wtedy gdy klient odpowie ta wiadomość powędruje znów na wspólny inbox - do przydzielenia

screenshot zuzanna test
 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz