Przykład wykorzystania wspólnej skrzynki w organizacji

Utworzono: 2015-08-14
Ostatnia aktualizacja: 2017-08-08
Liczba odwiedzin posta: 959

Wiadomość e-mail przychodzi na skrzynkę pocztową, którą widzą wszyscy pracownicy np. recepcja@NAZWAFIRMY.pl - w dalszej kolejności osoba upoważniona kieruje go do konkretnego pracownika lub pracownik sam przejmuje wiadomość.

Podczas odpowiedzi na daną wiadomość - pracownik ma możliwość zmiany adresu z którego opdpowiada. Domyślnie jest to adres na który wiadomość została wysłana, jednak pracownik może przełączyć pole "nadawca" na swój adres e-mail - wtedy korespondencja będzie już przychodziła bezpośrednio do niego, jednak jeżeli odpowie z "ogólnego" e-maila - wtedy gdy klient odpowie - ta wiadomość powędruje znów na "wspólny inbox - do przydzielenia"


Powrót


Komentarze

Remigiusz Skotnik
Remigiusz Skotnik
Witam, jak ustawić aby przychodzące mejle (z przekierowania z gmail) trafiały do Inbox widzianym przez wszystkich,? aktualnie wpadają mejle do podfolderu Do przydzielenia a chciałbym aby wpadały do Inbox.

2017-03-30 09:31

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz