Statusy zadań
Utworzono:
2018-04-05
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 3484
Sugester pozwala Ci na definiowanie własnych statusów zadań. Oznacza to, że oprócz nadania zadaniu priorytetu, możesz też określić na jakim etapie realizacji Twoje zadanie się znajduje, a pomogą Ci w tym właśnie statusy.
Możesz dodawać dowolną liczbę statusów zadań.
Aby to zrobić, wejdź w Ustawienia > Ustawienia konta > Statusy
Domyślnie wyświetli Ci się okno ze statusami klientów, ale jeśli rozwiniesz strzałkę przy ikonce koła zębatego w prawym górnym rogu, zobaczysz na liście pozycję Statusy zadań.
Kliknij Statusy zadań, a następnie przycisk Dodaj status znajdujący się po lewej stronie i dodaj statusy, które są Ci potrzebne do zarządzania zadaniami.
Przy dodawaniu nowego statusu możesz określić jego nazwę i kolor, a także zaznaczyć czy dany status ma zamykać zadanie.
Pamiętaj, że na Twojej liście statusów musi znaleźć się 1 status, który będzie zamykał zadanie. W Sugesterze takim domyślnym statusem jest status Rozwiązane. Możesz zawsze zmienić nazwę domyślnego statusu lub dodać swój, zaznaczając w oknie dodawania statusu checkbox Zgłoszenie zamknięte. W tym miejscu możesz również zdecydować, czy zadanie będzie miało swoją kolumnę na widoku kolumnowym zadań.
Natomiast jeśli chcesz, żeby zdefiniowane statusy zadań pokazywały się również przy mailach, forum sugestii i bazie wiedzy, zaznacz checkboxy w edycji statusu.
Możesz dodawać dowolną liczbę statusów zadań.
Aby to zrobić, wejdź w Ustawienia > Ustawienia konta > Statusy
Domyślnie wyświetli Ci się okno ze statusami klientów, ale jeśli rozwiniesz strzałkę przy ikonce koła zębatego w prawym górnym rogu, zobaczysz na liście pozycję Statusy zadań.
Kliknij Statusy zadań, a następnie przycisk Dodaj status znajdujący się po lewej stronie i dodaj statusy, które są Ci potrzebne do zarządzania zadaniami.
Przy dodawaniu nowego statusu możesz określić jego nazwę i kolor, a także zaznaczyć czy dany status ma zamykać zadanie.
Pamiętaj, że na Twojej liście statusów musi znaleźć się 1 status, który będzie zamykał zadanie. W Sugesterze takim domyślnym statusem jest status Rozwiązane. Możesz zawsze zmienić nazwę domyślnego statusu lub dodać swój, zaznaczając w oknie dodawania statusu checkbox Zgłoszenie zamknięte. W tym miejscu możesz również zdecydować, czy zadanie będzie miało swoją kolumnę na widoku kolumnowym zadań.
Natomiast jeśli chcesz, żeby zdefiniowane statusy zadań pokazywały się również przy mailach, forum sugestii i bazie wiedzy, zaznacz checkboxy w edycji statusu.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz