Statusy zadań

Utworzono: 2018-04-05
Ostatnia aktualizacja: 2018-06-21

Liczba odwiedzin posta: 168

Sugester pozwala Ci na definiowanie własnych statusów zadań. Oznacza to, że oprócz nadania zadaniu priorytetu, możesz też określić na jakim etapie realizacji twoje zadanie się znajduje, a pomogą Ci w tym właśnie statusy.

Możesz dodawać dowolną liczbę statusów zadań.
Aby to zrobić, wejdź w Ustawienia>Ustawienia konta>Statusy

Domyślnie wyświetli Ci się okno ze statusami klientów, ale jeśli rozwiniesz strzałkę przy ikonce koła zębatego w prawym górnym rogu, zobaczysz na liście pozycję Statusy zadań.




Kliknij Statusy zadań, a następnie przycisk Dodaj status znajdujący się po lewej stronie i dodaj statusy, które są Ci potrzebne do zarządzania zadaniami.




Przy dodawaniu nowego statusu możesz określić jego nazwę i kolor, a także zaznaczyć czy dany status ma zamykać zadanie.

Pamiętaj, że na Twojej liście statusów musi znaleźć się 1 status, który będzie zamykał zadanie. W Sugesterze takim domyślnym statusem jest status Rozwiązane. Możesz zawsze zmienić nazwę domyślnego statusu lub dodać swój, zaznaczając w oknie dodawania statusu checkbox Zgłoszenie zamknięte.


 


Powrót


Dodaj komentarz