Jak przenieść bazę klientów z Freshdesk do Sugestera
Utworzono:
2016-03-01
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-08
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-08
Liczba odwiedzin posta: 2633
Aby wyeksportować bazę klientów z oprogramowania Freshdesk do Sugestera należy wykonać następujące kroki:
- Zaloguj się na swoje konto Freshdesk.
- Na bocznej belce kliknij w zakładkę Customers.
- Kliknij w przycisk Export.

- W oknie które zobaczysz możesz zaznaczyć wszystkie opcje ('Select all'). Pamiętaj jednak, że nie wszystkie pola są odwzorowane w Sugesterze: jeśli chcesz zachować te informacje, wcześniej dodaj do Sugestera własne pola.

- Freshdesk wyświetli komunikat informujący o wysłaniu pliku eksportu na Twój adres e-mail.
- Sprawdź swoją pocztę. Wiadomość od Freshdeska będzie wyglądała jak ta poniżej. Kliknij znajdujący się w niej link.

- Po chwili na Twoim dysku znajdzie się plik .csv zawierający wyeksportowaną bazę klientów.
- Pobrany plik możesz wgrać do Sugestera postępując zgodnie z instrukcjami zawartymi w artykule Import bazy klientów do Sugestera
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz