Automatyczne dodawanie klientów do bazy
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 2885
Sugester pozwala na automatyczne dodawania nowych rekordów do bazy klientów na podstawie wysłanej korespondencji. Znaczy to tyle, że każdy adres mailowy, na który wyślesz wiadomość, zostanie zapisany w Twojej bazie jako nowy klient (pozwala to na zachowaniu większego porządku w korespondencji i podpięcia jej pod jednego klienta).
Aby włączyć lub wyłączyć automatyczne dodawanie klientów do bazy, przejdź do menu Ustawienia > Konfiguracja helpdesku i zaznacz/odznacz opcję Automatycznie twórz klientów po wysłaniu e-maila.
Jeśli nie każda osoba do której piszesz jest Twoim klientem, a wciąż chcesz zbierać listę kontaktów i korzystać z funkcji autouzupełniania, możesz zamiast tego zaznaczyć opcję Automatycznie twórz kontakty po wysłaniu e-maila.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz