Poznaj nowe funkcje: cofanie wysyłki maila, dodatkowe opcje sortowania w plikach, wybór domyślnej waluty dla konta
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 1746
1. Anulowanie wysyłki maila
Zdarzyło Ci się kiedyś wysłać mail, który tak naprawdę nie powinien być wysłany? A może został wysłany nie tam gdzie trzeba? Albo po prostu warto by było przeczytać go jeszcze raz, a Ty zawsze szybciej klikniesz Wyślij niż o tym pomyślisz? Sytuacji, w których czujesz nieodpartą chęć, by móc cofnąć czas jest naprawdę wiele :) Na szczęście zespół Sugestera potrafi czynić cuda, dlatego pojawiła się w systemie zbawienna w wielu przypadkach możliwość cofnięcia wysłanego przed chwilą maila. Funkcję Anuluj wysyłanie znajdziesz w Konfiguracji poczty, w Ustawieniach. Po jej aktywowaniu po każdej wysyłce zobaczysz małe niebieskie okienko Mail został wysłany, anuluj, dzięki któremu możesz od razu anulować wysłanie danej wiadomości. Funkcja nieoceniona w kryzysowych sytuacjach, prawda? :)
Jeśli chcesz ją od razu aktywować, przeczytaj w artykule Anulowanie wysyłki maila jak to zrobić.
2. Wybór domyślnej waluty dla interesów
Jakiś czas temu w Sugesterze pojawiła się możliwość zarządzania walutami w interesach. Możesz swobodnie tworzyć nowe interesy i określać ich wartość w walucie jaką operujesz, współpracując ze swoimi klientami. Domyślną walutą dla kont w domenie sugester.pl są złotówki, dla kont w sugester.com - euro. W każdej jednak chwili możesz, zapisując nową szansę sprzedaży do CRMu, wybrać dowolną inną walutę. Co więcej, możesz też dla całego konta wybrać domyślną walutę inną niż tę proponowaną przez system. I to jest zupełna nowość! Jeśli więc korzystasz z Sugestera i prowadzisz swoją firmę np. w Czechach, możesz zmienić domyślną walutę dla Twoich interesów ze złotówek na korony czeskie. Wtedy każdy z dodanych do systemu interesów będzie w koronach. Wybór domyślnej waluty dla konta znajdziesz, wchodząc w Ustawienia>Konfiguracja CRM>Interesy.
3. Sortowanie plików po dacie dodania
Ponieważ pojawiły się głosy, że sortowanie po nazwie w plikach to nie wszystko, dlatego pojawiły się dodatkowo dwie opcje - sortowanie plików od najstarszych i najnowszych. Dzięki temu, jeśli często tworzysz np. wpisy do bazy wiedzy urozmaicone zrzutami ekranu, nie musisz już przeszukiwać całego folderu w poszukiwaniu interesującego Cię zrzutu. Wystarczy, że zaznaczysz w sortowaniu Sortuj od najnowszych, a system wyświetli wszystkie Twoje pliki w tej właśnie kolejności. Domyślnie zostawiamy, by pliki wyświetlały się alfabetycznie. Zawsze jednak możesz to zmienić, klikając w jedną z ikonek znajdujących się nad listą plików.
Więcej na temat sortowania znajdziesz w artykule Sortowanie plików.
4. Sortowanie tagów po nazwie na liście klientów
Niewielka zmiana, ale jakże użyteczna! Ile razy zdarzyło Ci się przebijać przez całą listę tagów, aż znajdziesz ten potrzebny? Teraz będzie dużo łatwiej! Tagi wyświetlane na liście klientów po kliknięciu przycisku +Dodaj tag,ułożone są alfabetycznie. Jest to duża wygoda, od dzisiaj łatwiej Ci będzie znaleźć daną pozycję, tym bardziej jeśli lista tagów jest długa.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak stosować tagi w Sugesterze, przeczytaj artykuł Oznaczanie klientów tagami.
5. Wyszukiwanie zaawansowane w inboxie po grupie
Wyodrębniliśmy w wyszukiwaniu zaawansowanym w inboxie osobne pole do filtrowania postów po grupie. Jeśli masz stworzone grupy, do których przypisujesz zadania lub maile, możesz teraz łatwo wyszukać wszystkie posty przydzielone do konkretnej grupy. Pamiętaj tylko, że wpisując frazę w pole Przypisana grupa, sąsiednie pole Przypisana osoba musi być puste. Zresztą, nawet jeśli o tym zapomnisz i uzupełnisz oba pola, to system automatycznie wyczyści to, które było uzupełniane jako pierwsze.
Chcesz poznać tajniki wyszukiwania w inboxie? Zajrzyj do artykułu Wyszukiwanie zaawansowane w inboxie.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz